Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاو
سلام آقای دکتر پسر من ۴۰روزش الان ۵روزه که شکمش کارنکرده آب قند بهش دادم شکمش رو هم چرب کردم مادر هم آلو خورده (طبق دستور شما کارهارو انجام دادیم) اما باز متاسفانه شکم بجه کارنکرده چکار باید بکنم البته باید بگم چند روزه داریم کارهای بالا رو انجام میدیم با تشکر
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام اقایی دکتر پسر من از دوهفتگی مدفوعش مثل سنگ ریزست همش در حال زور زدنه هر روز دفع داره ولی مث سنگ ریزه باید چکار کنم؟دکترم بردم گفتن مال شیر خشکه و در حال حاضر شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر میشه پودر فرامکس رو از شش ماهگی استفاده کرد؟
واینکه قطره آهن آدزیر میتونه به عنوان قطره آهن استفاده بشه؟ - عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- دل درد نوزاد
سلام نوزاد 5ماهه ای دارم که شکمش کارنمیکنه و دل درد میشه.گاهی اوقات ازشیاف صابون استفاده میکنم بعد از چندثانیه شکمش کار میکنه و آروم میشه.شربت لاکتولوز هم بهش دادم وتاثیری نداشت.مدفوعش حالت چرک داره.چون میخوام غذا دادن بهش رو شروع کنم دچار مشکل شده ام و میترسم دل دردش شدیدتر بشه .چکارکنم که شکمش به طور طبیعی کارکنه؟؟
- در مورد شیرخشک گیگوز ۳
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دخترم تازه ۱۱ ماهشو پر کرده تا ب الانم دادم بهش گیگوز ۲ میدم ولی میتونم بهش شیرخشک گیگوز ۳ بدم گیگوز ۳ هم رو قوطیش نوشته بعد یک سال میتونم بدم یا ک نه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🙏
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختر پنج ماه وشش روزه ای دارم که شش کیلو وزن دارد شیرخشک میخورد اوایل رفلاکس داشت که دارو دادن وتا حدودی درمان شده اما وزن کم میگیره چه شیرخشکی استفاده کنم که وزن بگیره وغذای کمکی رومیتونم شروع کنم؟؟؟
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم
- استفاده ازاسپری بینی
سلام پسرمن ۴۸روزشه مشکلی نداشت ولی الان یک هفته هست بینیش چه درخواب چه بیداری خرخر میکنه نمیتونه شیر بخوره یا بخوابه البته بصورت مداوم نیست دکتربردم گفتن رفلکس داره بهش یه پودر دادن ولی بازم بچم اذیته دستگاه بخور دائما روشنه ولی بازم بی تاثیر میتونم اسپری بینی براش استفاده کنم یاخیرواقعا استرس دارم خواهش میکنم جواب بدین چه کنم
- كرونا و واكسن ٤ ماهگي
نوزاد ٤ ماهه دارم از ٠٥/٨ به كرونا مبتلا شد.الان٢٦ روزه.واكسن ٤ ماهگي رو فردا ميخوايم بزنيم.متولد ٠١/٢٤ هست.مشكلي پيش نمياد؟كروناش خفيف بود و عدد تست كروناش ٢٨ بود.
- ادرار کم
پسرم از دیروز ادرارش خیلی کم شده و چند بارم که ادرار کرده نارنجی رنگ و انگار پودری کم داخلشه اما خوب شیر میخوره و شیر دهی منظمه تب نداره و همه چی خوبه شکر خدا میخواستم ببینم حل میشه و ممکنه اب جوشیده جایی که بهش شیر خشک میدم بهش نسازه؟؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام وعرض ادب پسرم پنج ماه ونیمه است نافش کمی دیر افتاد بعدش به اندازه یه سوراخ ریزته نافش باز بود وازش ترشح میومد بیرون بردمش متخصص کودکان گفتن تمک بریزید خوب میشه طی دو مرحله نمک ریختم بعدازدوهفته یه زائده ریز ازنافش اومد بیرون بردم پیش همون دکترزائده رو بانیترات نقره برداشتن ولی دوباره یه تیکه زائده دیگه اومدبیرون سونو گرفتیم خدا رو شکر به مثانه وروده راه نداره ولی جراح اطفال گفته بایدجراحی بشه ابعادش هم 9در4 میلیمترهستش هنوز ترشح هم داره پیش دکتر عمومی بردم گفتن میشه با لیزربردارن موندم چکار کنم تو روخدا راهنمایی بفرمایید ایامیشه با نمک خوبش کرد..؟؟ ممنون میشم
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- شیرخشک
سلام دکتر یه دختر چهار ماهه دارم که تا دوماهگی شیرخشک بیومیل پلاس میخورد چون اضافه وزن داشت گفتن شیرشو عوض کن بیومیل پلاسو عوض کردم نان دادم نان بهش نساخت اونو عوض کردیم بهش سوپرامیل دادیم که به زور میخوره دکتر به دلیل رفلاکسش سیمیلاک کانفورت داد رفلاکس داره اما اصلا بالا نمیاره و وقتی سیمیلاک....میخوره سریع بالا میاره پیشنهاد شما چه شیرخشکیه؟؟؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- سوختگی پای نوزاد
سلام پسرم دوماهشه و فاویسمم هستاز وقتی دنیا اومده تا الان پاهاش زخمه انواع پوشک امتحان کردیم انواع پماد ها امتحان کردم هیچ فایده ای نداشتع سه بارم دکتر بردم چیکارش کنم؟پماد ثمینان انکالاندولاسیوندهیدروکورتیزونکلوتریمازولبتامتازونپاپانوتتراسیکلینآلفا و آ د

