Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- بیسکویت
سلام خسته نباشید آقای دکتر ، بیسکویت مادر و شما فرمودین بیسکویت سلامت بهش میدم بالا میاره بیسکویت دیگه ای هست که بگیرم پسرم نزدیک ۱۰ ماهش هست .
- قرص سفکسیم برای پسر ۷ساله
سلام پسرم ۷سالشه ۳۷ کیلو هست ۱هفته پیش تب داشت و خیلی کم سرفه و دکتر آزینرومایسین براش نوشت ولی تبش شدتش کمتر شده اما سرفه هاش شدیدتر شده و مرتب باید تب بر بدم میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ بدم مقدارش چقدر باید باشه
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- یبوست کودک۷ماهه
دخترم ۷ماهشه برای یبوست بهش قطره بی بی کر دادم برای کودک ۷ماهه چندقطره کافیه۱۵تابهش دادم امابازشکمش سفته چیکارکنم یعنی بازبچه زورمیزنه تاشکمش کارکونه اونم بازمدفوش سفته یه راهی جلوم بزارین
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- جای گزین شیرخشک آپتامیل پپتی ۲
جای گزین شیر خشک پپتی ۲
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- ایپوروفن
سلام آقای دکتر به دختر ۱۷ ماهه ام که تب دارد دخترم یکم غذا خورد بعد یک قاشق مربا خوری ایپوروفن و بعد نصف قاشق دادم یعنی میشه ۵ ونیم سی سی آیا مقدارش زیاد بوده باید ببرم بیمارستان
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- مقدار و مدت زمان مصرف شربت سفیکسیم
سلام دکتر وقت بخیر پسر من یکسالشه روز اول یکم ابریزش بینی داشت بعد دوروز تب کرد دکتر بهش شربت سفیکسیم 100 داد با کوریزان الان 5روز داره مصرف میکنه روزی دوبار ولی بینی و گلوش چرک داره و فرقی نکرده الانم از بینیش چرک میاد باید داروشو ادامه بدم یا نه
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- آزمایش مدفوع
سلام پسرم دوسال و نیم آزمایش مدفوع داده w.B.c8-10بوده وR.B.C5_6بوده خطرناکه؟
- شربت پاراکید برای سرماخوردگی هم استفاده میشه؟؟؟
- آمتین
مصرف شربت آمتین خیلی خواب آور است بطوریکه شب به دخترم میدهم تا ظهر در مدرسه خوابش می آید. بجای آن چه دارویی استفاده کنم ؟

