Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف زیاد استامینوفن
سلام پسرم دیروز تب کرد حواصم نبود بهش دوازده سی سی استامینوفن پاراکید دادم هر چی میخوره بالا میاره مسافرت هستم چیکار کنم بعد. از شش ساعت باز تب داشت پنج سی سی بهش دادم الان من چیکار کنم
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- خون از نوك سينه بچه يكسال و نيمه
يكماه پيش متوجه شدم از نوك سينه پسرم كه يكسال و نيمش هست يك قطره خون ديدم و بعد از دو روز همينطور و تقريبا هر رو يك قطره م ديده ميشه علتش چيست خيلى نگرانم راهنماييم كنيد ممنونم
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- وزن
باسلام دخترم۲ سال ۸ ماهشه ۱۱کیلو ۲۰۰ گرم وزنش خوبه یا نه
- سلام وخسته نباشید.خدمت اقای دکتر در باره قرص سفکسیم برای کودک ۶ ساله
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- حرکتی
دختر من ۸ماه و بیست روزش هست ولی خودش تنهایی نمیشینه و با کمک میشینه خواستم بدونم تاکی وقت داره بشینه و اگه ننشست پیش کدوم دکتر میشه برد؟
- مدفوع نوزاد
نـوزادم ازروزای تولدتاالان که سه ماه ونیم هست هفته یک بارمدفوع میکنه مشکل خاصی نداره وزن هنگام تولد ۳۸۰۰گرم هست الان وزنش نزدیک شش کیلو هست آیا طبیعی هست؟
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- سکسکه
سلام دکتر دخترم ده روز دیگه باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه وقتی قهقهه میخواد بزنه سکسکه ش میگیره طبیعیه به نظرتون؟
- دیر درامدن دندان نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۵ ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورد میخواستم بدون علتش چیست و تا چ زمانی دندان درنیاور مشکل ساز نیست .البته رفلکس داشت دارو مصرف میکرد و الان حدود سه ماه ک دیگه دارو نمیخوره و درمان شده
- سرماخوردگی
سلام نوزادم چهارماهشه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر بهم ازیترومایسین ۱۰۰دادتا۵روز بهش دادم خوب شد دوباره الان سرماخورده علائم قبل و داره اشکال نداره دوباره ازیترومایسین بخوره؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست سرماخورده ابریزش بینی داره همرا کمی تب شربت سرماخوردگی(پدیزان)هر ۸ساعت ۴سی سی میدم ایا داروی دیگه نیاز هست؟
- قطره
سلام خسته نباشید،شما برای نوزاد هفت ماه من قطره ی لیپوزوفر رو جایگزین قطره آدزیر کردید،آیا من همون ۱ سی سی رو به بچم بدم؟
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- کم خونی
سلام
پسرم چهار سال و دو ماه سن داره. قدش یک متره و لاغر اندامه. زیاد غذا نمیخوره. مدتیه موقع بیرون رفتن از خستگی و درد پا گلایه میکنه. بعلت اسهال آزمایش خون و مدفوع براش نوشتن که امروز جواب آزمایش خونش رو گرفتیم کمبود خون در اون مشاهد میشه. لطف می فرمایید راهنمایی بفرمایید - قرص شیرافزا
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیرم میتونم قرص متوکلوپرامید استفاده کنم؟ نوزادم چهل روزه و فاویسمی هست.

