Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- مدفوع کردن نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر دکتر پسرم حدود سه ماه سن داره چند وقته ک مدفوعش ابکی و سبز رنگ هست کاملا ابکیه بوی نامطبوعی هم داره حالا جدیدا سرفه هم میکنه یکی دو روزه ..برای درمانش چی استفاده کنم
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟
- گردن نگرفتن نوزاد
سلام خوبین ببخشید من یه نوزاد دختر دارم ۴ماهش کامل شده همش گرنشویه به سمت راست میگیره طبیعیه یانه لطفا کمکم کنید
- رنگ پریدگی
سلام وقتتون بخیر من نوزادی دارم پنج ماه وده روزه تاالان هیچ مشکلی نداشته ولی چند روز پیش بردمش بیرون صورتشورو به خیابون گرقتم یکی پشتش تو بغل خودم روبه خیابون بغلش کردم یهویی رنگش پرید لباس سفید شد و بیحال شد صورتشو شستم خوب شد امروز دوباره همونجوری بغلش کردم باز اونجوری شد ینی مشکلش از نوع بغل کردنه یا مشکلی داره تورو خدا بی نهایت نگرانم جوابمو بدین ممنونم
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- جواب ازمایش
سلام دخترم الان ۱۲ روزشه تو ده روزگی ازمایش داده gamma gt = ۲۹۰ بوده ولی بقیه فاکتورای ازمایشش نرمال بوده و لنفویستش هم ۵۹ بود و بقیه فاکتورای خونش نرمال بود دلیل بالا بودن این دوتا چیه درضمن زردیشم ۹ بود
- کم وزنی
سلام دخترم دوازده ماهشه میلی ب غذا نداره فقط شیرمیخوره شربت فروگلوبین بهش میدم اهن و مولتی بهش نمیدم قبلا غذاخوب میخورد الان ن .میخام چاق بشه خیلی لاغره توروخدا کمک کنید
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- سفت کار کردن شکم نوزاد دو ماهه
نوزادم شکمش سفت کار میکنه فقط شیر خودمو میدم هر وقت میخواد ذستشویی کنه با زور زیاد دف میکنه چیکار کنم؟
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. ۲۴خرداد واکسن دوماهگی پسرم هست .گفتین چند روز قبل واکسن ازتون بپرسم که چه قطره ای و چطور بهش بدم برای واکسن؟ بیمار خودتون هست آیهان انصاری.بیمارستان بخاطر تب بستری شده بود ۳هفته پیش
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- تب و سرفه
سلام۰آقای دکتر بچم پنج ماهشه دو روزه ک تب داره دسترسی ب دکتر هم نداریم بهش قطره استامینوفن میدم تبش قطع میشه دوباره شروع میشه سرفه اول کم بود الان بیشتر شده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم۰
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- سرفه ی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتر . نوزاد پنج ماه و ده روز دارم. دوروز بود سرفه میکرد امروز بردیم دکتر گفت سرماخوردگی ویروسی هست . براش استامینوفن و کلرید سدیم داد. سرفه داشت ولی زیاد نبود الان که از دکتر اومدیم سرفه هاش با فاصله ی یک دقیقه شده و به خاطر سرفه هم استفراغ میکنه. البته تب نداره. دوباره خواستیم بریم دکتر، گفتن دکتر اطفال تا شنبه دیگه نیست. اینجا دکتر اطفال دیگه هم نیست. خیلی درمونده شدم ، برا سرفه هاش چی بدم به نوزاد؟اگه راهنمایی کنین خدا کره از مشکلاتتون باز کنه چون دکتری وجود نداره اینجا تا شنبه

