Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفههههه
سلام دخترم یک هفته آموکسی سیلین و پلارژین مصرف کرده و کتوتفین هم دوتا آمپول هیدروکورتیزوتم زدیم ولی بازم سرفه داره که سینه اش صدا میده جه کنم؟
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- شیر
سلام آقای دکتر مهربون خسته نباشید شیر ماجان پر چرب یا کم چرب برای بچه یکساله خوبه؟و اینکه باعث افزایش وزن میشه؟ ممنون
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- مصرف تخم بلدرچین یا تخم مرغ
سلام آقای دکتر برای کودک یکساله به جای تخم مرغ فقط بلدرچين بدیم کار درستیه ؟ در هفته چن تا میشه داد ؟
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- گریه ناگهانی کودک یک ساله
سلام آقای دکتر ،دخترم رو بعد از چهار روز تب۳۸/۵ بیمارستان بستری کردم تو مدت تب بر و پروفن در صورت تشدید استفاده میکردم البته قبل ۲ تا دکتر دیگه برده بودم که گفتن ویروسه باید دوره طب بشه ،لیماذستان گفت عفونت گوش داره بعد از دو روز بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک دیشب تب نداشت که ترخیص کردم در حال حاضر هم اوکی شده ،ولی مشکل اینحاست به علت فشار این چند روز یا چیز دیگه بیقراره و گریه میکنه ،جواب آزمایش خون و ادرار هم درست بود ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام پسرم ۵ سالشه و دوروز هستش که صبحها میگه گلوم درد میکنه و علاعم دیگه ای نداره ممکنه امیکرون گرفته باشه .شربت سفکسیم میتونم بهش بدم ؟فقط نمیدونم چند کیلو هستش پارسال ۱۶کیلو بود
- وزن کم
پسری دارم 5 ساله با وزن 15 کیلو که حدود یکساله با همین وزن کلا بچه بد غذایی هست اما همه نوع غذایی را میخوره اما یکساله که وزن نگرفته همه نوع آزمایشی هم براش انجام دادیم مشکلی نداشته اما خیلی لاغر و ضعیف هست همه نوع مولتی ویتامین و اشتها آور تابحال خورده اما اثر نداشته
- قطره آ د
سلام خداقوت قطره آد پدیا بست بهتره یا آدسول؟
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- مسموميت
خودم مسموم شدم و بالا مياوردم پسرمم كه شيرمر خورد اونم شروع كرد به بالا اوردن رفتيم دكتر عمومي بهش سرم زد و گفت شيرتون مسموم شده تا يك روز ندين بهش ميخواستم ببينم واقعا اينطوريه نبايد شير بدم؟
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- علت سفیدشدن ناخن بچه۳ساله
سلام آقای دکتر. دختر۳ساله نیم دارم باوزن ۱۴کیلوعلت سفیدشدن ناخنش انگشت دستش چیه ناخنشودیدم کمی سفیدشده ممنونم .
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۷سالشه وبیشتر موقع ها سرما خورده است و سرفه های خشک زیاد میکند طوری که واقعا دخترم سینه اش به درد میاد سرفه هاش خیلی زیاده واقعا نمیدونم چکار کنم هر دکتری هم که بردم یا دیفن هیدرامین داده یا شربت سرماخوردگی ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- علت لکه های خاکستری داخل سفیدی چشم کودک چیست

