Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- کم خونی داسی شکل
دختر چهار ساله که مبتلا به سایکل سل هست چند دوز واکسن پره ونار ۱۳ بایستی تزریق کنه؟ و با چه فاصله ای؟ ممنونم
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- علت زردی کف پا و پوست کودک
با سلام میخواستم علت زردی کف پا و پوست را بپرسم من پسرم ۶ سالشه که هم کف پاهاش و صورتش زرد هست و یکبارم آزمایش بردم هیچی نشون نداد
- گوش درد
سلام پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰. چند روزه آبریزش بینی داره امروزم گفت گوشم درد میکنه بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمز. شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷ دادن. نگفتن چقد بدم و چند روز؟ چقد بدم هر چند ساعت و تا چند روز؟
- سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک دوساله
مقدار دادن شربت سیفکسیم به کودک دوساله با وزن ۱۳.۵ چقدر است
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- آلرژی به داروی سفکسیم
سلام کودک ۱۳ماهه دارم با وزن ۱۱کیلو دو روزه سفکسیم ۱۰۰میخوره به میزان ۲/۵ میل اولش کم بود جوش های ریز یا همون کهیر التهاب دار زده اطراف باسنش و بغل ران پاهاش نمیدونستم از دارو کنارش از نئوتادین به میزان ۲/۵میل هم که نوشته دکتر میدم بهش دیروز نئوتادین رو گفتم ندم دیگه ابریزش نداره شب دیدم به چه شدتی شده فهمیدم از دارو سفکسیم چون خوراکی هاشم مثل همیشه میخوره اونا بودن پماد nn میزنم روشون و پماد هیدروکورتیزون 1 درصد و کلوتریمازول ۱ درصد هم قاطی کنم به اندازه میزنم چیکار میتونم بکنم چه پماد هایی بزنم جایگزین سفکسیم چی بدم چون سرماخوردگی داره یکم هنوز بینیش هم کیپه
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- شیرمحلی
سلام آقای دکتر بچه دوساله میتونه شیرمحلی بجای پاستوریزه بخوره؟
- دارو برای کودک
سلام آقای دکتر ببخشید پلارژین واسه قرمزی و التهاب گلو خوبه؟

