Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- واکسن
سلام آقای دکتر دخترم امروز رفت دو ماهگی واکسن دوماهگی زدن بعد پاش یه کوچولو باد کرده خیلی بیتابی میکنه چیکار کنم
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟
- واکسن
سلام دختر من 4روز پیش 18ماهش تموم شد ولی بخاطر سرماخوردگی هنوز نبردم واکسنشو بزنه از طرفی میترسم تاخیر در واکسن خطرناک باشه نمیدونم چیکار کنم به نظر شما چند روز میشه این واکسنو به تاخیر انداخت؟باتشکر.
- واکسن آبله مرغان
سلام وقت بخیر و سپاس از سایت پرمحتواتون. جناب دکتر بنده دو دختر ۱ ماهه و ۵ ساله دارم و قصد دارم برای آنها واکسن آبله مرغان و پرونار تزریق کنم ممنون میشم واکسن رو معرفی کنید و بفرمایید واکسن آبله برای فرزند بزرگ ترم رو در چه سنی میتونم تزریق کنم؟ ایرادی نداره هردو فرزندم باهم واکسینه شوند؟کلا میخواستم در این زمینه راهنمایی بفرمایید.سپاس
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟
- واکسن دو ماهگی
سلام خسته نباشید،
واکسن دو ماهگی نوزادم را میخوام بزنم. اگر تب کرد قطره استامینوفن پاراکید ضرر ندارد؟ چه اندازه و چند ساعت باید بهش بدم؟
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- رد واکسن روی بازو
باسلام سوالی داشتم در رابطه با رد واکسن روی بازوها کمی نگران شدم اطرافیانم روی یک بازورد واکسن مشخصه ودیده میشه امامن (۳۳سال)روی هردوبازو ! اگه براتون مقدوره به سوال پاسخ بدیدممنون میشم
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله و یه دختر ۶ ماهه دارم آیا براشون واکسن آنفولانزا بزنم؟
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر

