Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام دکتر از شربتهایی که ترکیب آویشن و عسل هستند میشه به کودک 14 ماهه که سرفه میکنه داد؟دکتر براش شربت دکسترومتورفان و سالباتومول تجویز کرده ولی فایده نداره
- عفونت گلو
سلام.پسرم.تازه رفته تو هشت ماه بردمش دکتر شربت سفالکسین ۲۵۰.دکسترو متورفان.دیفیمن هیدرامین.بهش داد اما خوب نشد هنوز همون علائم رو داره.به نظر شما چکارکنم.ممنون
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- عفونت ادرار
دخترم دو سال و دوماه سن داره و از روز سه شنبه عفونت ادرار گرفته بردمش دکتر بهش شربت ستیریزن و شربت برای عفونتش داده بیقرار تر شده همش میگه میسوزم چکارکنم
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- آلرژی
سلام دکتر کودک من یکساله شده و طی این یکسال به پروتئین گاوی آلرژی داشته و خودم رژیم لبنیات داشتم الان اگه بخوام لبنیات مصرف کنم آیا میتونم به کودکم هم بدم ؟آیا لازمه داروی خاصی به کودکم بدم تا با شروع مصرف لبنیات معده و روده اش آمادگی پذیرش لبنیات رو داشته باشه و براش مشکلی پیش نیاد؟؟در صورت لزوم چه دارویی لازمه؟؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد

