Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- میزان مصرف سفکسین ۱۰۰ برای بچه ۲ ساله با وزن ۱۱ کیلوچقدره
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- الرژی تنفسی
سلام اقای دکتر دختر من ۱۰ سالشه و الرژی تنفسی داره دکتر براش اسپری های پودری و سالبتامول تجویز میکنه هر دفعه.میخواستم بدونم مصرف چندین ماه از این اسپری ها روی رشد و بلوغش مشکلی پیش نمیاره.و اینکه برای رفع گرفتگی بینی بهترین دارو چیست.ممنونم
- مولتي ويتامين الحاوي
سلام آقاي دکتر کودکم يک سالشه من بهش قطره آد ميدم و قطره آهن سيدرال خيلي اشتهاش کمه من هم خيلي دنبال مولتي ويتامين خوب گشتم نميدونم چي بهش بدم براي غذا نخودنش شما چه مولتي ويتاميني پيشنهاد ميکنيد؟؟؟به نظرتون همين مولتي ويتامين الحاوي که ويتامين هاي ب داره چون ويتامين ب اشتها رو زياد ميکنه به نظرتون همين الحاوي رو بدم خوبه همراه با قطره آهن سيدرال يا آيروويت؟؟؟اگرنه مولتي ويتامين چيز ديگه ي خوبي معرفي کنيد بهم ممنون ميشم
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- بیماری کودکان
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- تغذیه نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم 2 نیم خوب غذا نمیخوره میخواستم چه شربت مولتی ویتامین خوب واسه وزنی بگیرم
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- دل درد 5ساله
دسلام آقای خترم 5 سالش همش میگه شکمم درد میکنه وزیرچشم هاش کبود شده، انگل هم داره چکار کنم
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - سفکسیم ۲۰۰
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟

