Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم کودک ۴ماهه
سلام پسرم ۴ ماهش تموم شد شکمش روزی ۵ بار یا بیشتر کار میکرد دور روز روزی یکبار کار کرد الان دوروزه اصلا کار نکرد طبیعی هست یا باید ببرمش دکتر با تشکر
- دلدرد
سلام آقای دکتر دخترم5/ 4ساله از دوسالگی یبوست داشت دکتر بهش پودر پیدرولاکس وکیدی لاکت زینک داد تا یک سال ونیم بهش دادم الان یبوست برطرف شده موادفیبردار بهش میدم داروها را بهش نمیدم آزمایش انگل هم داده موردی نداشت ولی چند ماه بعضی وقتها میگه شکمم درد میکنه بعد چند دقه رفع میشه شکمم زیاد نفخ داره با معذرت باد ول میکن
- آزمایش ادرار و مدفوع
سلام دختر من ۶ ماهشه که آزمایش ادرار و مدفوع براش دادم و پروتئین ادرارش trace بود و wbc=1_3 و Rbc=0-1بود و در مدفوع wbc=8-10 و Rbc=0-2 بود ازنظر شما طبیعیه
- ورم پشت گوش
سلام آقای دکتر پسرم یه چند مدتیه گوشش درد داشت حالا دو روزه پشت گوشش ورم کرده بنظرتو چکارش کنم
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- کش و قوس های نوزاد
سلام پسرم سه ماه است شبا روز هاهم بدن خودشو کش و قوس میده دلیلش چیه ببخشید باد معده هم زیاد میده بیرون
- سلام بچه پنج سالشه ولی موفق نشدم از پوشک بگیرمش میگه میترسم از پی پی راهکارش چیه راهنماییم کنین
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- استفراغ شدید بعد از آنتی بیوتیک
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهش هست بعد یک شب تب به متخصص اطفال مراجعه کردم کو آموکسی کلاو تجویز کردن هر 8 ساعت 3 سیسی ، الان بعد هربار دادن به صورت وسیع استفراغ میکنه خیلی ناراحتم نمیشه بجای هر 8 ساعت هر 12 ساعتش کنم حداقل، اینجوری اصلا غذا تو معده اش نمیمونه، اسهال هم شده و صورتش دچار بثورات پوستی شده، نمیخوام تخصص دکتر اورژانس که پیشش رفتم زیر سوال ببرم اما با توجه به تجربه های قبلی و نظر پزشک دیگری که متاسفانه الان در دسترس نیستند اصلا نباید آنتی بیوتیک میدادم، غیر از تب هیچ علامت دیگه ایی نداشت، و تبش هم بعد مصرف آنتی بیوتیک قطع نشده،ا ان مردد موندم ادامه بدم یا قطعش کنم، لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- لرزش دست و پا
سلام
نوزادم 3 ماهشه و گاهی در ناحیه فک و لب ها و گاهی در ناحیه دست یا پا لرزش خفیفی دارد؛ آیا خطرناک است؟ از روز تولدش این لرز بود.
- نخوابیدن نوزاد
سلام آقای دکتر دارم دیوونه میشم نوزادم سه ماه و ۲۰ روز هست تقریبا ۳ هفته است نمیخوابه اصلا.اگه میخوابه هم از ۲۴ ساعت ۷ ساعت می خوابه اونم بریده بریده پشت سر هم نیس به نظرتون مشکلی داره؟بخدا نزدیکه خودم بکشم از دست این بچه.
- شربت سفلکسیم۱۰۰
سلام پسر من ۴سال دارد دکتر شربت سفلکسیم ۱۰۰نوشته ولی نگفته چقدر
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- شکستن دماسنج جیوه ای در سرویس بهداشتی
دماسنج جیوه ای در زیربغل پسرم بود ک در سرویس بهداشتی بود، افتاد وشکست و مابقی وارد فاصلاب شد ایا باید کاری کنم؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- سوال از پزشک
سلام دکتر ممنون میشم جواب بدید پسرم ۳ونیم ساله امروز چهار بار مدفوع بلغمی داشت بلغم سفید دیگه علامتی نداره میشه راهنمای کنید
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره

