Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آ د
با سلام و وقت بخیر لطفا قطره یا شربت برای تامین ویتامین دی کودک شش ماهه ای که از نورخورشید محروم است معرفی کنید با تشکر
- واکسن و ..
سلام دکتر من واکسن ۱ونیم سالگی دخترم زدم بعد دوماه تاخیر چون نبود روز چهارشنبه صبح و آبریزش داشت اونروز تب و...نداشت الان تبش دیگه قطع شده ولی همچنان بینی هاش کیپ هست از دهن نفس میکشه ایا میتونم دارو بدم و چی بدم؟؟گفتم شاید واکسن زدم نتونم دارو بدم فقط بینی هاش گرفته و از دهان نفس میکشه و میریزه بیرون عطسه میزنه ۲روز پیش واکسن زدم
- شیر خشک
مدت زمان استفاده از شیرخشک درست شده در شیشه چند ساعت میباشد؟
- سلام پسرم شش مهش دوروزه تب میکنه بعد بی قراره ایا از دندون در اوردنشه یا سرما خورده اخه هیچ علایمی هم از سرما خوردگی نداره ایا شربت کوریزان براش مناسبه
- دل پیچکی نوازد و کم خوابی
سلام بچه م یک ماهه است رازیانه روزانه بهش میدم ولی خیلی دل پیچه داره حتی از تو خواب هم اذیت میشه خیلی خوابش کمه چی بهش بدم؟؟ مرسی
- غدای کمکی
سلام آقای دکتر . بچه من امروز 5 ماهش تموم شد و وارد شش ماه شده البته واکسن شش ماهگی رو تزده هنوز 22 ام باید بزنه میخواستم بپرسم بدونم میتونم بیسکویت مادر و فرنی و یا پوره سیب زمینی شروع کنم؟
- ادرار
با سلام نوزاد نه ماهه چند دقیقه یکبار ادرار میکنه چون در روز نمیخوام پوشکش کنم ممنونم و اینکه گاهی زیاد ادرار دارن گاهی کم معمولی یا مشکل دارند و اینکه نوزادان مثل بزرگترها در اثر کم ابی رنگ ادرارشون تغییر میکنه مرسی
- در مورد سرماخوردگی
باسلام دخترم دوسالش هست شدید ابریزش بینی داره وسرفه که بیشتر شب هاست ایا براش آمپول بتامتازون تزیق کنیم یانه برای سرفش
- حالت تهوع
سلام آقای دکتر دختر 15 ماهه من حدود ده روز قبل بعد از خوردن موز حا لت تهوع گرفت وعق زد الان ده روز هست حالت تهوع داره وعق میزنه کمی آب دهن تف مانند میده بیرون بیشتر هم شبها علتش چیه؟
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- سر
سلام یه دایره وسط سر پسر دو ماهمه که نبض میزنه طبیعیه؟
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- سلام خسته نباشی پسرم 8 ماه داره دوره ربت اموکسی کلاوو سفکسیم چند روز هست
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- ایموناس
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم به بچه ۲۱ ماهه روزی چند سی سی شربت ایموناس بدیم؟
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب

