Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- قطره مولتی ویتامین
سلام آیا مصرف قطره مولتی ویتامین در نوزاد هفت ماهه باعث ایجاد رگه های خون در مدفوع نوزاد می شود
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- آزمایش مدفوع کودک دو ساله
سلام
کودکم دو سال و سه ماهشه. درمدفوعش دانه های ریز سیاه مثل پودر فلفل میبینم. آزمایش opob هم داده هیچی نشون نداده. داروی خاصی هم مصرف نمیکنه. مشکل داره آیا؟
- بیقراری نوزاد 2ماهه خو ع
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم قطره آهن لیپوزوفرقرمز میدم میشه بگین روزی چند قطره بهش بدم یک سال و شش ماهش هست بعد آقای دکتر قطره آهن لیپوزوفر قرمز خوبه یا آبی من از اولش تا الان قرمزش دادم بهش بازم همون بدم
- سنگ کلیه
سلام من یک پسر5 ماهه دارم که کلیه اش سنگ ساز است ویک ماهه دارو می دهم وزنش 6 کیلو است واختلال رشد دارد برای وزن گیریش چکارکنم
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دکتر نوزاد ۹ ماهه دارم ک سرماخورده و قطره پلارژین و استامینفن بهش میدم الان ابریزش داره و بینیش موقع خواب کیپ میشه چه داروی بهش بدم ب نظر شما
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- یبوست
سلام . اقاز دکتر نوزاد من شیر خشک و شیرمادر میخوره شکمش هم خوب کار میکرد ولی ازدیروز صبح شکمش کارنکرده و بی تابی میکنه بنطرتون چیکار کنم کولیک هم داره؟
- آب دهان نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمه ای دارم که آب دهانش خیلی میاد علتش چیه و چکار باید کنیم
- شل بودن
سلام آقای دکتر خسته نباشید نماز و روزه تون قبول درگاه حق باشد آقای دکتر دخترم یک سال ونیمشه هر وقت سرما میخورد احساس میکنم بدنش شل میشود هنگام راه رفتن کمی شل راه میرود مثلا با هل دادن زود زمین میخورد همیشه نه فقط گاهی اوقات هنگام سرما خوردگی ممنون میشم جوابمو بدین
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- تغذیه
با سلام خدمت آقای دکتر ایا میتوانیم به نوزادی که تازه وارد نه ماه شده و سرما خوردگی هم دارد شفتالو هم داد با تشکر
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید ، پسر ۷ ماه ونیم دارم که حریره بادام نمیخوره اگه یه قطره زعفران بزنم میخوره اشکالی داره از زعفران استفاده کنم خیلی کم ؟ ممنون

