Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- عوارض دارو
سلام پسر من ۸ساله هست میتونه کلد استاپ مصرف کنه
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- زیاد دادن کوآموکسی کلاو در دو دوز بدون هیچ علائمی
آقای دکتر من اشتباهی دو بار شربت کوآموکسی کلاو دو و نیم سی سی و پنج سی سی دادم عوارضی ندیدم نگرانم ولی حال پسرم خوبه الان ۱۶ ماهه تمامه
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- نوزاد
سلام قسمت گوشتی گوش پسرم دون دون زده اب زرد میده زرد شده . بتامتازون بزنم خوبه
- نفخ دلپیچه
اگه همزماازقطره پدی لاکت شربت کامی کالم به نوازادبدیم وبعدازاستفاده به شدت گریه کنه مشکل چیه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- تبریک
سلام آقای دکتر خسته نباشید روزپزشک برشما مبارک باشه ازتون ممنونیم براینک وقت میزارید سوالات ماروپاسخ میدهید.خداوند شما وخانواده گرامی تان راسلامت کند.
- لرزش پای کودک
باسلام وخسته نباشید من دخترم سه ماهشه بردم دکتر گاهی وقتا پاهاش ی سری ی پاش سری بعد اون یکی پاش ی ذره میلرزه ولی وقتی میگیرم پاشو دیگه لرزشش میفته ولی دکتر قرص فنوباربیتال 15داده گفته یکی صبح بدم یکی عصر ولی میترسم ب نظر شما ضرر داره؟ممنون میشم از جوابتون
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- قرص
سلام پسرم 6 ماه نیم داره گرفتگی بینی و سرفه داره دکتر پردنیزولون نوشته بهش بدم؟مشکلی ایجاط نمیکنه؟هر12 ساعته

