Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و محترم میخواستم بدونم اگه کودک شش ماه و نیمه دو ساعت و نیم بعد از خوردن سوپ تمام سوپ را بالا بباره استفراغ کنه؛ کالری و ویتامین های موجود در سوپ جذب بدنش شده یا نه؟ احساس میکنم زیاد سوپ خورد دو ساعت و نیم بعدش همشو بالا آورد
- سلام اقای دکتر از چه سنی میشه به نوزاد موز داد
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟
- سلام خسته نباشیو من پسرم چهار ماهسه و روزانه ۵میلی بهش میدم شربت زینک سولفات
- سلام دخترم سه سالش است و دپر از شهر زندگی میکنم الان تب شدید دارد یک امپول دگزا خانه دارم ایا میتوانم نصف ان را تزیق کنم
- نوزاد
سلام دخترم پنج ماهه چند روزی هست ادرارش بوی تند میده درضمن این ماه وزن اضافه نکرد ممکنه عفونت ادراری داشته باشه؟ چه دارویی استفاده کنم؟
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- کهیر
سلام خسته نباشید پسرم ۶ ونیم ماهشه دوهفته پیش حریره بادام درست کردم بهش دادم روزبعدش هم یکم ماست زدم دم دهنش تف کرد بیرون شربت سیتریزین هم دکتر واسه مالش چشم ها بهش دلده بود که همون روز قطع کرده بودم پسرم همون رو کهیر زده بردم دکتر شربت هیدروکسی زین داد تا میدهم محو میشه باز تا قطع میکنم ظاهرمیشه بازبردم ازمایش نوشت گفت شربت بهش نده اگه تا اخر هفته تموم نشد شنبه ببرش آزمایش که براش نوشته ب نظرتون براچیه ممکنه چه مشکلی داشته باشه ؟؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۲۰ روزه دارم ۲روز میشه سرماخورده روز اول فقط عطسه ابریزش بینی بود الان یه روزه همرا با سرفه خلط گلو (تب نداره ) دکترهم بردم بهش شربت دیفن هیدرامین با قطره بینی داد میتونم از شربت بهش بدم؟ضرر نداره؟
- کمبود منیزیم
سلام اقای دکتر نوزاد بنده از شیرمادر تغذیه میکنه بنده کمبودمنیزیم دارم میخواستم ببینم ممکنه این کمبود برنوزادمم باشه و شیرم منیزیم کافی نداشته باشه؟.براش مشکلی ایجاد میکنه
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- بالاآوردن شیر
سلام آقای دکتر پسرم تا۲۵روزگی فقط شیر مادر میخورد بعد چون تب کرد و بیمارستان بستری شده بود کمکی شیر بیومیل ۱ بهش دادم. الان ۴۵ روزه هست.وگاهی اوقات توی روز دو تا سه بار بهش میدم .خیلی کم آروغ میزنه .همیشه بعد شیر پشتشو میزنم ولی گاهی آروغ نمیزنه گاهی هم چه شیر خودم چه شیر خشک رو خورده باشه آروغ میزنه شیر یکمیبالا میاره همراهش شکل پنیر هم نیست . میخواستم ببینم بخاطر نوع شیر خشک هست که بالا میاره ؟یا ممکنه بیشتر از اندازه معدش خورده باشه؟ قطره هم بایولاکت ميخوره پدی لاکت بهش نمیسازه یبوست شدید میشه
- از شیر گرفتن کودک
دخترم ۱۹ماه و نیمه بعضیا میگن زودتر از شیر بگیر بعضیا میگن تا ۲ سال شیر بده .شیر خودمو میخوره چیکار کنم قطع کنم یا بهش شیر بدم تا ۲سال
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- تاخیر در واکسن یک سالگی به دلیل مبتلا به کرونا
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید...دخترم 18ماهشه خانه بهداشت بهش مولتی ویتامین داده اسمش مولتی یاس هستش چندسي سی باید بهش بدم .ممنونم
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه

