Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- سرفه نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماه ونیم است چند روزه که سرفه خشک میکند تب نداره بنده سر خود بهش آموکسیسیلین میدم اشکالی نداره
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- استفاده از شربت هیدروکسی زین
باسلام خاستم بپرسم دخترم 22روزه هست و بدنش و کف پاهاش دونه های قرمز زده و خیلی گریه میکنه و بی قرار هست امروز دکتر براش شربت هیدروکسی زین نوشت. صبح و شب نصف قطره چکان بدم. باتوجه باینکه ممنوع هست زیر 6ماه. چیکارکنم بدم بهش یانه ممنون از پاسخگویی تون🌹
- بدشکلی سر نوزاد
سلام اقای دکتر سر نوزاد من به طرف پشت سر کشیده و کمی دراز است چکار کنم یا به کجا مراجعه کنم چند تا متخصص اطفال که دیده گفتند خوب میشه ولی الان که 6 هفته است وهیچ تغییری نکرده است به کجا مراجعه کنم
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- عرق كردن سر
سلام آقاي دكتر دخترم زمانيكه شير ميخوره سرش خيس عرق ميشه بخاطر چيه؟نرماله؟
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- پسرم گرانولوم داره چکار کنم
درمان گرانولوم ناف نوزازم چطوری هست
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسرم چن روز دیگه سه ماهش تمومه در روز چهار پنج بار اسهال داره چکار کنم
- کودکم
سلام.. پسرم یه ماه و4 روزشه 3روزه احساس میکنم یه گونش بزرگتره ازون یکی سرشم ازفرقش هر وطرف گودی داشت کمی الان اونطرف که گونش بزرگتره اونم گودیش پرشده وازبین رفته.. خیلی میترسم چیکارکنم نشانه ی چی هست اینا.. لطفاجواب بدین ممنونم..
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم

