Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوراندن آب به نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید من دیشب سهوا به فرزند دوماه خودم آب دادم میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida
- قورت ندادن اب دهان
سلام خسته نباشید نوزاد ما ۲ ماه و ۲۰ روزش هست الان ۲ هفته است آب دهانش زیاده و میریزه و وقتی به حالت خوابیده هسته نمیتونه آب دهنشو قورت بده که دو بار میخواست خفه بشه لطفا راهنمایی کنید که این نشانه رفلکس نیست؟ چه کار میتونم بکنم؟
- سلام دخترم ۵ ماهشه بعضی موقعها که از خواب بلند میشه سر و بدنش میلرزه وقتی بغلش میکنم اروم میشه مشکلی داره ایا
- قطره آدوکید
سلام و خسته تباشید نوزادم 20 روزشه آقای دکتر قطره آدوکید دوم را دادم شروع میکنم بدم بازم باید براش بخرم؟تا چندماهگی؟
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام دخترم الان۴۳روزشه نفخ داره خیلی ب خودش فشارمیاره تا بادشکمش خالی بشه بعدمدفوع نمیکنه تا تحریکش نکنیم با روغن زیتون چوب پنبه مقعدشو باید باز کنیم تامدفوع کنه قطره روتفلور باقطره پدی لاکت.شربت گریپ میسچر.قطره کولیک ایزم دادم شیرخشک ببلاکم دادم ولی مدفوع نمیکنه چکارش کنم خودش مدفوعو کنه
- تک سرفه و ۴ الی ۵ تا عطسه در روز
با سلام و احترام.نوزاد دخترم ۳ ماهشه و حدود دو هفته است که تک سرفه های داره و دو سه روزه که تک سرفه هاش بیشتر شده میانگین تک سرفه هاش هر ۲ الی ۳ ساعت یکی دوتا. و اینکه ۴ الی ۵ عطسه هم در روز دارن. لطفا راهنمایی کنید. شیر خوب میخوره و وزن و قدشم خوبه.از نظر دیداری و شنیداری هم خوبه خداروشکر.باتشکر
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- وزن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۵ روزشه وزن تولد ۴۱۰۰ بوده وزن دوماهگی ۵۳۰۰ وزن ۴ ماهگی ۶.۵۰ هستش شیر خودم فقط میخوره به نظرتون با این روند پیش بره خوبه؟یا شیر خشک اضافه کنم؟احساس می کنم شیرم کمه
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- نوزاد
سلام من یک نوزاد 42روزه دارم موقع ادار زیاد گریه میکنه وقتی ک ادار میکنه بعدش آروم میشه آیا مشکلی داره!!
- شونه نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم سه ماههش هست وقتی بغلش میکنم شونه سمت راستش یه صداییی میده واسه چیه ایامشکلیه؟
- سرماخورگی
سلام حسته نباشین اقای دکتر . امیرعباس بیمارتونه که سینش داغونه نفس کشیدنش سخته بچه حالش زیاد خوب نیشت با مطبتونتماس گرفتم منشی گفت تشریف ندارین میخوام ببرمش هفده شهریور امکان داره بستریش کنن لطفا راهنمای کنین
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۲۰ روزه دارم ۲روز میشه سرماخورده روز اول فقط عطسه ابریزش بینی بود الان یه روزه همرا با سرفه خلط گلو (تب نداره ) دکترهم بردم بهش شربت دیفن هیدرامین با قطره بینی داد میتونم از شربت بهش بدم؟ضرر نداره؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم داره میره تو ۸ماه از کی باید قطره آهن رو شروع کنم.بخاطر ویروس خیلی وقته پیش شما نیاوردم برای کنترل

