Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن سنگ لوزه
سنگ لوزه پسرم اویزون بود با گوش پاک کن یدونه بهش مالیدم سریع افتاد اشکال نداره؟ لازمه کاری بکنم براش؟ شیش سالشه
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- پوست
سلام آقای دکتر پسر هشت ماهه ام بعدازظهر سرما خوردگی زیرگردنش جوشهای قرمز سرسفیدزده ،شربت کو اموکسی کلاویههم داده بودم خواستم ببینم علت چیه چیکارکنم
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- روش مصرف
سلام برای کودک دو و نیم ساله و چهار و نیم ساله چقدر باید از شربت سفکسیم خارجی بدیم؟؟.
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- مقدارمصرف دارو
بچه ۱۰ ساله مقدار مصرف سفکسیم ۲۸ کیلو چند سیسی مصرف کند
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- سلامت
با سلام ووقت بخیر،پسر من۱۴ ماهشه موقع خواب خیلی نفساش صدا میده،از دو ماهگی شروع شده دکتر گفت بخاطر نرمی حنجره ورفلاکسه،ی مدت چند ماهه خوب بود ولی بازم مثل قبل شده،دلیلش همون چیزای قبلیه یا مشکل جدیده؟
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟

