Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خیسی کف پای نوزاد
درود بر شما نوزاد چهار ماهه پسر دارم، با وزن ۸ کیلو و ششصد کف پاهاش تقریبا همیشه مرطوبه و گاهی میشه گفت خیسه. مشکلی داره یا طبیعیه؟ من و خانمم هیچکدوم چنین مشکلی نداشتیم تا الان تنها مشکلی که الان در عمل داره اینه که به سختی می خوابه و دیر، ولی مدت خوابش خوبه. البته چند جای پوستش مثل زیر چونه و قفسه سینه و صورتش هم نقاط سفید رنگی هست. اینم گفتم شاید ارتباطی داشته باشه. ممنون از وقتی که میذارین.
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- کمبود وزن
باسلام خدمت شما.نوزاددخترمن باوزن ۲۷۰۰وقد۴۷درهفته ۳۸ ب دنیا امد وهمان روز ب علت بیحالی دربیمارستان ۱هفته بستری شد وچون مشکوک ب منژیت بود ۱هفته دوز آنای بیوتیک گرفت وهمچنین آب کمرش گرفتن وخداشکر منفی بود و یک وسروس بود الان ۴ماه ونیم وزنش۴۹۰۰بسیارکم شیرم نیخوره ب تشخیص دکارش شیر آپتامیل pdfهم درکنارشیرخودم میدم امااشتها ب خوردن نداره وخیلی کوچولوئه شب تاصبح اصلا بیدارنمیشه ودرکل خیلی ساکت وارمه.وزنشم کمه .توروخدا راهنماییم کتید
- بیقراری وحشتناک
سلام.چهار روز دیگه پسرم شش ماهه میشه.با یه روز تب شرو شد بعدش تبش قط شد علائم خاصی نداره فقط وحشتناک بیتابی میکنه معلوم یه درد ناجوری داره دکترا رو هم که دویست تا دارو دادن هر کیم یه چیزی میگه...ولی یکیشون حرف منطقی میزد بنظرم میگه احتمالا روده هاش التهاب کرده ویروسی باکتری چیزی وارد رودش شده میگه اگر انتی بیوتیک بدی ممکنه اسهال شه بخاطر این دست نگه دار خودش خوب شه...اقای دکتر لطفا راهنماییم کنید؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- شیارکف دست نوزاد ۶ ماهه گواهه سندروم داون است
سلام وقت بخیر پسرم ۶ ماهشه الان متوجه شدم کف دستش یه خط داره احتمال سندروم داون هستش؟ولی من تمام آزمایشات بارداری دادم و پسرم ظاهرا نرماله شیار کف دست چند درصد احتمال میره که سندروم باشه
- تب
سلام خسته نباشیدنوزاددارم ۴ماهه باعطسع ازصبح تب داره با آستامینوفن و شیاف ۱۲۵ کنترل نمیشه بازم حرارتش گرم دیگ علایمی نداره فقط دستاش تودهنش میکنه چیکارکنم تب بیاد پایین
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- سرفه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷.۵ کیلو.از دیروز صبح سرفه میکنه.امروز سرفه هاش خیلی بیشتر شده.دماغش هم انگار پره ولی چیزی نیست که من تمیزکنم،ممنون میشم بگین چی بهش بدم که حالش خوب بشه.
- حساسیت به پروتئین گاوی
با سلام پسرم 10 ماهشه وزن تقریبا 11 کیلو شیر خشک ببلاک مصرف میکرد سرماخوردگی همراه با تب گرفت اسهال شد آزمایش مدفوع داد حساسبت به پروتئین گاوی داشت جواب 310 بود دکترش شیرخشک آپتامیل پپتی براش نوشت الان بعد از دو روز مصرف دوباره اسهال شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- بند ناف نوزاد
برای پیچش شکم نوزاد روغن زیتون مالیدم با گردش عقربه ساعت دست کشیدم دور ناف نوزاد رو اما بند نافش چرکی شده باید چیکار کنم؟
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم

