Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- کودکان
باسلام دختر دوساله دارم مدت پنج روز است تب میکند البته تبش دامی نیست یک لحظه داغ میشه وصورتش گل میندازه با داروی پروفون بعد قطع میشه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیست؟
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- میزان مصرف سفکسیم 100برای کودک ۷ ساله ۲۳ کیلویی
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- جوش یا دمل چرکی داخل دهان کودک
سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده. - تقویت
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ماهشه.خیلی بدغذاس..هیچی نمیخوره درست ..بادعوابهش میدم و گاهی با قطره چکان ۵میل میدم بهش..فقط سوپ و آبگوشت وشیربرنج بعضی وقتا تخم مرغ آب پز خوب میخوره..اگه هرروز از همینا بدم بهش اشکالی نداره ؟میترسم ویتامیناش ب بدنش نرسن
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- تاول آلت تناسلی کودک پسر
پسرم ۵ساله هست و آلتش چند تا تاول کوچک زده وچندجا مثل خراشیدگی ایجاد شده.البته ۳روز هست که شکلات خیلی خیلی زیاد خورده نمیدونم از اون هست یا علت دیگه ای داره.چیکار کنم؟چه پمادی استفاده کنم؟؟البته خارش و سوزش نداره
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- قطره باکتی ماید
سلام . پسرم ۵ ماهشه ، چشمش از امروز وقتی بیدار میشه از خواب قی میکنه . دکتر قطره باکتی ماید رو نوشتن براش میخواستم بپرسم چند ساعت یکبار براش بریزم.

