Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دخترم ۸ ماهشه امروز ۴ بار اسهال کرده چ دارویی بدم دندونم در نیاورده احتمالا ازاونه
- سرماخوردگی
دخترم ۵سال ونیم سن داره دو روزه تب میکنه با استامینوفن تبش پایین نمیاد بروفن که میدم تبش پایین میاد میخواستم بدونم میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم هر دوازده ساعت ممنون
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- بیماری اطفال
با سلام خدمت شما ،پسرم هفت ساله هستن از وقتی فصل سرما شروع میشه دچار تنگی نفس و سرفه میشه البته با فاصله حدودا ۲۰ روز مریض میشه ،بدنی نحیفش هم داره ،بدغذا هم هست و عصبی لطفا راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .
- ورم پستان چپ دختر ۶ ساله
سلام متوجه سفت شدن و بزرگ شدن پستان سمت چپ دخترم شدم از وی که جویا شدم علت آن را دستکاری و کشیدن پستانش اعلام کرد . الان خیلی نگرانم چون ۶ ماه شده هنوز خوب نشده آیا خوب خواهد شد . درمانی خاصی نیاز هست ؟
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته
- دندان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه 2تا دندون پايين و تا حالا 4تا دندون بالا درآورده و ديگه چندوقته در نياورده ميخواستم بپرسم خدايي نکرده مشکلي داره؟؟
- امگا۳
سلام دکتر عزیز پسرم دوسال ویازده ماهشه دخترمم ۶سال میخواستم شربت امگا۳ براشون تهیه کنم.میشه خواهش کنم یه برند معتبر بهم معرفی کنید.واینکه پسرم فاویسم داره مانعی نداره برای خوردن شربت
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- حساسیت
سلام دخترم بعد از مصرف شربت سفکسیم سرفه داره که اذیتش میکنه الان ۵ روزه که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش از شربت دادم میتونم مصرف رو قطع کنم
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- دو سر کودک ۲۳ماهه
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه دور سرش بزرگه سونو آزمایش مشکلی نبوده چن بار بردم دکتر بهش قطره د۳ داده خوبه ؟چیکار کنم بزرگتر از این نشه ب نظر شما چی خوبه چه قطره ی خوبه تا بزرگتر از این نشه ممنون میشم راهنمایی کنید

