Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- شب ادراری
سلا م .کودک دوساله نیمم هرشب جاشوخیس میکنه بااینکه میبرمشم بیرون بازم هرروزصب جاش خیسه
- جواب آزمایش مدفوع
دختر ۴ سال و نیم دارم برای مهدکودک آرمایش انگل مدفوع داده گلبول سفید بین ۰ تا ۱ بوده و گلبول قرمز بین ۳ تا ۴ خواستم ببینم مشکلی داره
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- شکم درد
سلام آقای دکتر پسرم ۶ ساله هست همش میگه دل درد دارم اسهال و تهوع و تب ندارد همش میترسه میگه الان در درد بشم چی میشه موقعی که دلش درد میگره استرس میگیره دست و پاش سرد میشه و عرق میکنه چیکار کنم یک هفته پیش کاهو خورد شب با دل درد بیدار شد گریه کرد یکبار شکمش کار کرد همون موقع دیگه خوب شد تا دیشب بعد از شام دوباره گفت دلم درد میکنه
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- یبوست
باسلام خدمت دکتر بزرگوار اقای دکتر پسرم از عید تا حالا یبوسته یعنی سفت میره دسشویی همراه با درد دو سالشه دکتر بهش پیدرولاکس داد که اصلا اثری نداشت میشه براش شربت انجیر بگیرم ؟شما هر تجویزی برای پسرم داشتید همیشه کمک کرده به بهبودیش ممنون میشم بازم از تجربه ارزشمندتون در اختیار ما بذارید خیلی ممنونم ازتون
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر ببخشید میپرسم دفع دختر۶ماه م ۳یا۴روز یک باره اغلب،الان ۲هفته س آبکیه و رنگ زرد کمرنگ.گاهی با حجم کم علتش چیه ممنون
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- سرما خوردگی کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم 20ماهشه یک هفته سرما خورده از بینیش خلط میاد دو شب تب داشت سرفه و عطسه نداره گلوشم صدا نمیده فقط نق میزنه شکمش روزی سه چهار بار کار میکنه ته لثش سفید شده امکان داره برای دندون باشه؟الان یک هفته داره پلارژین و نئوتادین میخوره به نظرتون چیکار کنم؟
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم

