Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- در باره بچه
داکتر صاحب بچم یه دونه کاغذ خورده مشکل نداره؟
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- سلام اقای دکتر سوزن درکف پای دختر ۵ساله ام رفت ولی دراوردم الان هیچ ناراحتی نداره نیازی نیس کاری انجام بدم امپول کزاز نیازنیس
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس
- سرماخوردگی دختر۶ساله ام
باسلام و عرض ادب جناب دکتر عزیز دخترم ۶سالشه، والان۲روزه سرفه خشک میکنه و در انتهای روز دوم ، تب هم کرده جسارتا ممنون میشم لطف بفرمایید که از چه دارویی برای ایشون استفاده کنم؟
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- استفاده از داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس در دوران شیردهی
سلا اقای دکتر من سوزش ادرار شدید دارم به دکتر مراجعه کردم ولی فراموش کردم بگم که بچه ی کوچکدارم . بچه ی ۱۱ماهه دارم میخواستم بپرسم داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس میتونم استفاده کنم .
- سلام پسرم ۱۸سالشه هسته هلوقورت داده حالامیترسه گاهی دل دردداره غذامیخوره خوب میشه،میگه احساس میکنه میخادازبالا بیاد بیرون میترسه گیرکنه
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- سلام دخترم ۵ ساله سرفه های شدید میکنه تب هم داده دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ایا برای تب و سرفه شربت سفکسیم خوبه
- حلقه ختنه
سلام
امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم - شیر
سلام فرزند من ۲۳ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جنیور پیدا نمیشه تو داروخونه ها جایگذین این شیر خشک چی بهش بدیم ممنونم
- بلا
سلام پسرم ۶ سالش هست سرفه خشک میکنه شربت دکسترمتورفان دادم خوب شد دوباره سرفه ش شروع شد شربت توسیان دادم فایده ایی نداشت، شربتی هست بهش بدم خوب بشه وزنش ۱۸ کیلو هست ممنون .
- عفونت گلو
سلام برای بچه چهارساله دوز مصرف شربت آموکسی سلین به وزن دوازده کیلوگرم چند سی سی تجویز میشه
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم

