Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خردن هسته الو سبز
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- آبله مرغان
استفاده از شیاف استامینوفن کودکان برای پایین آوردن تب بچم مشکلی براش به وجود نمیاره
- کودک ۲۲ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه صورتش پراز جوش های ریز شده بردم دکتر هیدروکسی زین دادن بهش هر دوازده ساعت اما وقتی میدم بهش شیر خشک ک میخوره جوش هاش قرمز میشن
- در مورد آمپول بتامتازون
سلام وخسته نباشید.دخترم ۳ سالشه وبه شدت لوزه هاش بزرگ شد،الان سه ماهه پشت هم سرما میخوره ،شبا همش خرو پف میکنه و مشکل تنفس داره،اگه برا اولین بار بتامتازون بهش بزنم مشکلی پیش میاد یا نه؟
- سرفه و عطسه نوزاد۱۵روزه
نوزاد۱۵روزه دارم سرفه و عطسه میکنه ولی خیلی کم وقتی سرفه میکنه انگار خلط داره بنظر شما چیکار کنم.!
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۲۳ روزش و روزی دوبار شیر خشک نان ۱ بهش میدم و خیلی زور میزنه موقع خوردن سینه خودم جیغ میزنه پنجه میکشهو به خودش میپیچه میخواهم ببینم دلیلش چیه به خاطر شیر خشک
- ایستادن در دوماهگی
باسلام دکتر پسرمن نزدیک به سه ماهه شدنش هست زیربغلش رومیگیرم بالای شکمم ادای راه رفتن رودرمیاره نمیزارم وزنش روپاهاش بیفته بعضی وقتا خیلی آروم ایستاده نگهش میدارم ولی میگن بایدتاشش ماهگی از این کارا نکنیدبانوزادلطفا توضیح بدید که ضرر داره یانه؟؟ ممنون
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷
- بالا بودن تعدادگلبول سفید
سلام خسته نباشید ،من پسرم ۱۹ماهشه وبعد واکسن ۱۸ ماهگیش سرماخورده شد والان دوباره ۹ روزه توبیمارستان بستریه گفتن به بیماری میس مبتلا شده وتوآزمایش اخیرش تعدادبالای گلبول سفید دیده شده خواستم بدونم ممکنه خطرناک تر باشه یعنی خدای نکرده سرطان؟؟؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۴ ماهه دارم . که بهش شیر خشک گیگوز میدادم .الان یه هفته است اسهال داره البته شدید نیست مثلا روز ۳ الی ۴ بار بود . رفتم پیش دکتر شریعت شیر خشک شو عوض کرد بهش ببلاک مدل ال اف تجویز کرد والان میخوره ولی تو این ۳ روز بازم اسهال داره . البته شربت گل گریپ هم صبح و شب یه قاشق چای خوری بهش داده که میخوره ویه قطره گلوکز هم در روز سه وعده بهش میدم ولی امروز بازم اسهال داره . آقای دکتر ممنون میشم منو راهنمایی کنید . موفق باشید
- کم اشتهایی
سلام پسرم 16ماه داره خیلی غذا و تودهنش نگه میداره بعد میریزه بیرون چیکارکنم که غذابخوره
- آروغ نوزاد
نوزادم يك ماه را تمام كرده خيلي سخت آروغ ميزنه كه باعث ميشود گريه كند تا آروغ بزند نآن ١ بهش ميدهم از شيرش راضي هستم در ضمن كوليك دارد چي كار كنم راحت آروغ بزند داروي خاصي هست ؟
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد

