Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام و عرض ادب آقای دکتر جناب دکتر ،دخترم 3سال و نیمه و حدود 14کیلو وزنشه.آیا تزریق واکسن آنفولانزا رو شما توصیه میکنید؟ آیا از وقت تزریق نگذشته؟سوال دیگه اینکه میتونم به دخترم شربت آلوورا باریج بدم؟ضرری نداره این شربت!دکتر قبلا بهش زینک سولفات داده بود ،بنظرتون کدومشون موثرتر هست! شرمنده وقتتون روگرفتم.ممنون بابت حضورتون
- آنفولانزا
پسرم هفت سالشه و چند روزی هست ک آنفولانزا گرفته سرم و چند آمپول برا تب تب شدیدش دکتر متخصص تجویز کردند با آزیترومایسین 400و دیفن هیدرامین و چندتا داروی دیگه الان بعد اینکه تبش قطع شده خیلی سرفه خلطی میکنه آیا آمپول دگزامتازون براشون خوبه چه دارویی سرفه اون و خوب میکنه آقای دکتر لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- ادرار سوختگی
سلام وقت بخیر دختری یک ساله و نیمی دارم جای پوشک و بیشتر قسمت جلوی بدنش درد میکنه و گریه میکنه ولی نسوخته و نه قرمز شده
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- قدردانی
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. شما پزشک پسرم هستید و این باعث افتخار و مایه ی آرامش خیال من و همسرم هست. ممنونم از اینکه حتی در سفر هم به سوالات ما پاسخ میدهید . امیدوارم سفرتون به خیر و خوشی بگذرد و هر حا که هستید سلامت باشید. خدا شما رو برای خانواده و برای ما نگه دارد.
- سرماخوردگی
سلام بنده کودکی ۳۰ سال دارم سرماخورده گلودرد وابریزش بینی دارددکتربرایش این شربت راتجویز کرده میخواستم مقدارمصرفش رابگید؟نمیداند وروش ننوشته
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- سلام خسته نباشید شرمنده من ۲تا بچه دارم یکیش۷سال و یکیش۲۰ماه هر دو انفلونزا گرفتن من اشتباهی شربت ستادین سی ۵سی سی ب بچه ۲۰ماهم دادم الان نگران چیکار کنم مشکلی داره؟
- سلام وقت بخیر
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- 123
سلام آقای دکتر دیروزگفتید بچه ببذم دکتر آزمایش متخصص نبوددکتر عمومی گفتن طبیعیه اشون یک هفته دبکه یک ساله میشه قد وزن نرمال است دوماهگی گذدن گرفت پنج ماه وهست روز به شکم غلت زد هفت ماهگی به عقب عقب سینه خیز رفت هفت ماهگی نشست اما نه خوب نه ماهگی دیگه کامل نشست نیفتادده ونیم ماهگی خودش از حالت خواب به نشسته تغیر میداداز نه ماهگی سعی کرد بلند بشه ود ده ماهگی باکمک ومبل بلند میشه وقدم میزنه از پله بالامیره وبتزی فوری یاد میگیره اه اسامی خودش خانواده واکنش میدهوتوجهش خوبه اماهیچ خودش به تنهایی نمیتونه سرپابمونه تا ده ماهگی بهحالتکمامدو وسریع سینه خیز می رفت حالت چهاردست وپا میشد امادرنهایت سینه خیز می رفت اماالان وهاردست پاهم میره بچه بسیار خوش غذا وآرامی هست تنها مشکل من اینه کهخودش به تنهایی نمیتونه سر پا بمونه وفوری میافته آیانیازه پیگیر بشم واینکهتاکی فرصت هست
- پزشکی
سلام،بچه من دوسالشه پسره،دوتا غده پشت گوششه کمی پایینتر در هردو سمت،طبیعیه ایا؟یا اگر طبیعی نیست نشانه چیه؟ممنون
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش

