Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- تب بالای 38 درجه
فرزندم سه ساله است و کلیه منفرد و آنهم برگشت ادرار دارد . از بدو تولد آنتی بیوتیک مصرف میکند . هم اکنون سفالکسین 250 ، سه سی سی هر شب مصرف دارد . وزن 11.750 است . از دو شب پیش تب بالا ( 38 درجه ) دارد . کلینیک بردم پزشک آزمایش ادرار نوشت . گزارش اولیه ادرا ر نمایانگر آنست که Blood/Hgb = Trace و کتون مثبت است . بقیه آیتم ها منفی و Color=yellow /Appearance=clear و گراویتی 1030 و PH=3 حال با توجه به تعطیلات کرونایی و وجود خون در ادرار و کتون بالا ، دستور چیست ؟ پیش دکتر کلینیک بردم میگه مشکلی نیست ؟؟؟؟؟؟؟چه کار باید انجام بدم؟
- مسمومیت با کریم ضد افتاب
طفل یازده ماهه کریم ضد آفتاب خورده آیا ضرر داره یا خیر
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- گلودرد
سلام دخترم چهارسال وهشت ماهه هست وزن ۱۴کیلو دوروز تب کردبعدازاینکه تبش قطع شد گلودرد داره به شدت طوری که هیچ چیزنمیتونه بخوره دکتربراش آزیترومایسین ۲۰۰نوشته روزی ۴سی سی ۲دوزبهش دادم نئوتادین هم هر۱۲ساعت داده فعلاسرفه وآبریزش نداره ولی آزیترومایسین دفعه قبل که سرماخورد بهش داده بودم روش اصلا اثرنمیذاره،آموکسی سیلین ۴۰۰گرفتم چقدربدم ؟ میخوام بپرسم به نظرشماآزیترومایسین ادامه بدم یاآموکسی سیلین؟
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
سلام وقتتون بخیر بچم پنچ ماه 20روزشه کمک شیر خودم شیر خشک بهش میدم این چند روز شیر خشک نمیخوره فقط شیر خودم میخوره چیکارکنم چی بهش بدم
- سرفه نوزاد
- شربت میم اورنج
برای دختر سه ساله شربت میم اورنج مناسب است یا نه.
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- مونته لوکاست
باسلام،پسرم کرونا گرفته و دکتر براش بین داروهاش مونته لوکاست تجویز کرده دکتر گفته عصرها یک عدد ولی من روز اول نصف شب بهش دادم چون داروهاش زیاد بود و هی استفراغ میکرد فرصت نشد، بعد که نصف شب بیدارشد بهش این قرص رو دادم سوالم اینه که اگر داروش توی این زمان باشه مشکلی نداره؟ یا حتما باید عصرهااین قرص رو بدم.
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم

