Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- اسهال نوزاد 3 ماهه
دخترم سه ماه و بیست و یک روزه یک هفته هست اسهاله دکتر اطفال هم بردم هنوز خوب نشده
- تغذیه نوزادپنج ماهه
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید خدمت شما یه پسر 6ماهه دارم هفته ای یه بار شکمش کارمیکنه بعدم خیلی باد داره بدبو خاستم ببینم تجویز شما دراین مورد چیه ممنونم
- کم کاری تیرویید
سلام ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدید.من کم کاری تیروئید دارم. دخترم 4 ماهشه روز 5 تولد تیروئیدش 5 بودروز 11 دوباره از پاشنش خون گرفتن گفتن 3 ونرماله.ایا دوباره نیاز به آزمایش داره یا نه. سوال دیگم اینکه هنوز گردن نگرفته و دستاشو بیشتر وقتها مشت میکنه آیا مشکلی داره؟ ممنون
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- بی خوابی و بیقراری نوزاد سه ماهه
سلام دختر سه ماهه دارم در طول شبانه روز سه چهار ساعت میخوابه و کولیک داره مداوم گریه میکنه چند نسخه دکتر متخصص بردم انواع قطره های مربوط به کولیک دادم هیچ نتیجه ای نگرفتم میتونم شربت خواب بهش بدم لااقل بخوابه؟
- كهير
با سلام نوزاد هشت ماهه ام روي گونه قرمزي زده بًود از ٤ماهگي غذاي كمكي رو كه شروع كردم به همه چي واكنش نشون داد و من هم قطع كردم فقط سه هفته ميشه سرلاك برنج ميخورد صورتش قرمز نبود ديشب خوابيد صبح بيدار شد ديدم كل بدنش كهير زده يعني بعد سه هفته به سرلاك الرژي نشون داد؟ سه روزه سرلاك نميخوره و فقط شيرخشك ميخوره دو شبه هر پنج ساعت بدنش و صورتش كلي كهير ميزنه و غيب ميشه بعد چن ساعت ظاهر ميشه جز شيرخشك چيزي نخورده خيلي كلافست همش گريه ميكنه صورتشو چنگ ميزنه و امروز يك ساعت تب كرد و تبش خوب شد
- رنگ مو
سلام خسته نباشید من نوزاد پسر پنج ماهه فاویسم دارد امروز ۱۹ اوردم مطب پیشتون یادم نبود ازتون بپرسم رنگ مو مشکلی داره یا نه عروسی برادرمه نیاز به رنگ مو دارم حتما داخل خونه نمیذارم اریشگاه میرم
- سرفه
بچم سه ماهش ابریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر میبرم دارو هم میدم فایده ای نداره بهش گلپر و نعنا بنظرتون ضرری داره؟
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- شیارکف دست نوزاد ۶ ماهه گواهه سندروم داون است
سلام وقت بخیر پسرم ۶ ماهشه الان متوجه شدم کف دستش یه خط داره احتمال سندروم داون هستش؟ولی من تمام آزمایشات بارداری دادم و پسرم ظاهرا نرماله شیار کف دست چند درصد احتمال میره که سندروم باشه
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه

