Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینه
سلام .دخترم یازده ماهشه نوک سینه هاش داخل هستن مشکلی هستش؟باید دکتر ببرم؟
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام اقای دکتر. خواستم بپرسم مادرایی مه نوزادشون حساسیت به پروتیینگاوی دارن و شیر خودشونو میدن چه مواد غذایی رو نباید بخورن؟
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- یبوست نوزاد دوما ه ونیم
سلام خسته نباشید پسرم تو ۶ روز یبار دفع داشته دوبار هم خیلی کم که پوشک فقط یه ذره کثیف کرده میشه بپرسم چه کاری باید انجام بدم
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- بی قراری نوزاد4ماهه
درود دکتر دخترم فردا وارد 5ماهگی میشه 4روزِ که همش زور میزنم و نمیخوابه یعنی موقع خواب فقط گریه میکنه با اینکه خوابش میاد اما نمیخوابه همش بیقرار و زور میزنم و گرین میکنه دلیلش چیه
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- پرش دست وپانوزاددر خواب و بیراری و
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهو ۲۰ روزش پرش دستو پا در خواب داره طبیعی تا کی این جوری
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام آیا داروی ویتا گلوبین همون مولتی ویتامین؟دخترم نه ماهشه قطره ی ویتا کیدز میخورد الان نیست
- کم خونی
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم در یکماهگی آزمایش کلی دادیم که همه چیز کاملا نرمال بود دوماهگی هموگلوبینش اومده بود 6.4 بهش خون زدن اومده8.4یک روز درمیان یه اسیدفولیک 1میلی میخوره. به نظرتون باز به خون نیاز داره یا با اسید فولیک رفع میشه
- دوز چرک خشکن ۲۲۸ برای نوزاد ۱۲ ماهه
بچم آبریزش بینی داره وتازه دندوناش جوانه زده بیرون ولی آبریزش بینی شدید سرش وبدنش گرمه رفتم داروخانه براش اموکسی کلاو ۲۲۸ولوراتادین دادن میخوام بدونم چقدر بهش بدم
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده

