Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری نوزاد
سلام ببخید برای چرک چشم نوزاد 18روزه چه باد کرد
- سرماخودگی
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه دلیل سرماخوردگی و علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی و ابریزش بینی هنوز واکسن ۶ماهگی تزریق نکرده چندروز خوب میشه دوباره علایمش برمیگرده چیکار کنم واکسن بزنم براش یا بزارم کامل خوب بشه بعد تعویق واکسن ضرر نداره مشکلی پیش نمیاد ممنون
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- شربت سفلیکسیم
سلام دخترم 1ساله هستش 9کیلو گرم است آقای دکتر باید چند سی سی بهش بدیم
- پوره
سلام برای نوزاد هفت ماهه پوره ی سیب زمینی رو چگونه درست کنم؟سپاس فراوان
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- برفك روي لب
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم ٦ ماهشه روي لبش يعني يكم داخلتر يكي دوتا هاله سفيدي كم رنگ هستش آيا اين برفكه شير خودم رو هم ميخوره
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- عفونت گوش نوزاد
سلام دخترم دوماه و۱۸روزشه.. وزنش تقریبا ۵کیلو.. درد گوشت داره ک دکترگف عفونت داره.براش آموکسی سیلین ۱۲۵نوشت. چقدر باید بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنیدکنید.. ـواینکه اسهال گرفته مشکلی نیست؟
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله

