Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام دخترم ۵ سال داره امشب یهویی تب کرد نه سرفه داره نه آبریزش بینی فقط تبش بالای ۳۹ هست بهش دوبار شیاف ۱۲۵ گذاشتم توی ۶ ساعت فرق نکرده بنظرتون چیکارکنم
- سلام اقای دکتر
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- سلام دخترم ۶ سالشه و ناخنم به چشمش خورده و باعث آبریزش و درد و کمی قرمزی وتاری شده چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- قرص سفیکسیم
سلام ،آیا قرص سفیکسیم ۲۰۰برای کودک ۷ساله ۷ ماه خوب است؟خطرناک نیست ؟من شنیدم قرص سفیکسیم بهتر عمل میکند تا پودر آموکسی سلین ؟؟شربتی هم معرفی کنید برای سرفه کودک؟چند ساعته باید بدم، و چند روز باید بخورد،
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- مقدار مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید لطفا راهنمایی بفرمایید پسرم ۳ سال ونیم هستش و ۱۴ کیلو نیم وزنش هست چمقدار دارو سفکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم؟ سپاس از شما
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- سوختگی
سلام دکترعزیز.اطراف مقعد بچه ده ماهه جوش های ریز با سر آبکی و سفید دراورده چه پمادی باید زد زینک بی تاثیربود
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید

