Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان اسهال کودک ۱ سال و ۵ ماهه
سلام ببخسید پسرم ۱ سال و ۵ ماهشه ...الان ۵ روزه که اسهال داره و روزی ۵ الی ۶ باز اسهال آبکی داره ..۲ روز پیش دکتر متخصص بردمش و آزمایش مدفوع براش نوشت ولی دکتر دگفت چیزی نیست ولی متاسفانه هنوزم اسهال داره ...میخواست بدونم چکار کنم ..ایا پودر پدی لاکت زینک بهش بدم یا نه ..الان چندتا از دندوناشم داره در میاد میتونه از اون باشه یا نه ...لطف راهنمایم بکنید ..اگه دارویی نیاز داره بگید تا بهش بدم ...بهدغیر از اسهال هیچ گونه علائمی مثل تب و استراغ و بی حالی نداره و فقط روزی ۵ الی ۶ بار اسهال داره و بعثی موقعه ها کمی مدفوعش سفتره و بیشتر اسهال آبکی داره ...تو ندفوعشم خون نیست ... ممنون
- زمان قطره
سلام آقای دکتر بهترین زمان قطره آهن و مولتی ویتامین در طول شبانه روز کی میباشد؟
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- سلام خسته نباشید ی دختر یو و نیم ساله دارم تمام دهنش آفت یا همون برفک زده صداشم یکم گرفته همراه با تب 38درجه هیچی نمیخوره چه دارویی خوبه دنش زودتر خوب بشه
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای کودک هفت ساله با وزن ۳۰ کیلو
سلام میزان مصرف سفکسیم صد برای کودک هفت ساله با وزن سی کیلو
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- داغی دست وپای کودک
سلام ۳ شبه کف دست وپای دخترم که ۱۹ ماهشه داغ میشه علتش چیه ممنون
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- آزمایش مدفوع R.B.C0-1 و W.B.C 0-1
دخترم پنج سالشه دل درد داشت آزمایش مدفوع داد R.B.C0-1 و W.B.C 0-1 آیا خطرناک است
- اسهال واستفراع کودکان
پسر پنج ساله بعصی موقع استفراع میکنه وحالش خوبه دل درد نیست چه کنم
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟

