Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اموکسی سیلین
سلام ایا اموکسی سیلین و سیتریزین برای نوزادان ۶ ماهه ضرری ندارد؟
- خروسک
سلام پسرم صداش یکم گرفته بودوقتی گریه میکردصدابدی می اومد بردم دکترمیگ خروسک گرفته امپول دگزا زد وشربت سیتریزین گل بنفشه داد خوبه بنظرتون
- سلام وقت بخیر
دکتر من ب دخترم آپتامیل میدم ۱۰ ماهشه هنوز دندون در نیاورده بیرون رویش خییلی زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار راحت همشم اسهاله الانم دو روزه پاش سوخته بد جوری میخوام بدونم ب خاطر دندونشه یا شیر خشکش؟؟
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- درباره بچه ۱۸ ماهه
سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنیدبگیدشربت سفیکسیم واسه پسر۱۸ ماهه ام بایدچندسی سی بدم .ممنون...
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم
- از پوشک گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشی میدونم سوالم بی ربط و درست نیس ولی واقعا از سمت بعضی ها تحت فشارم که دخترت یک سالو پنج ماهشه چرا از پوشک نمیگیری بهش یاد بده بلد نیستی خیلی حرفها هست و به عنوان مادر خیلی ناراحت میشم شما که متخصص اطفال هستی از پوشک گرفتن بچه چه سنی باید باشه ؟آخه شنیدم از الان دچار تنش و استرس میشه
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
با سلام پسرم نه ماه و نیمش هست دکتر براش سفیکسیم نوشته هر ۱۲ ساعت چقدر باید بهش بوم وزنش حدود ۹ کیلو هست؟
- شربت سانستول
سلام اقای دگتر بچه من 14 ماهشه و 10 کیلویه میتونم برای اشتها شربت سانستول بدم خوبه ؟ روزی چندسی سی ؟
- نجویدن غذا
سلام خسته نباشید پسر من ۲ سالش هست غذا را نمی جوه باید میکس و له کنم و به کمک ماست قورت می ده توروخدا بگید چیکار کنم خسته شدم چیکار کنم غذا رو بجوه و بخوره؟؟؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ماهشه وهشت کیلو داره وخیلی دسشویی میکنه وقتی غذا نمیخوره هم دسشویی میکنه وخیلی بی اشتهایی است آیا شاید عفونت روده میشه داشته باشه
- اس امپرازول
سلام خداقوت چند دقیقه بعد شیر خوردن میشه به نوازد اس امپرازول داد؟؟
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- واکسن شش سالگی
سلام علیکم. بنده حدود سه روز است واکسن شش سالگی دخترم را در مرکز بهداشت خوبی تزریق کردم. یه کم پایینتر از محل تزریق واکسن اندازه یه دایره 4 سانتی قرمز شده و کمی متورم شده. زیر بغل همان دست هم کمی قرمز و متورم شده تب و بی حالی و ندارد درد دارد که بهتر شده. به نظرتان جهت آن تورم زیر بغل و. کاری کنم ممنون
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- پو
سفیدی پوست
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.

