Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دوسال و هشت ماه دارد و سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزیش بینیش قطع نمیشه . طبق فرمایش شما شربت سیتریزین بهش دادم اما اثر نکرد و همچنان ابریزش بینی ابکی دارد. میشه لطفا دارویی قویتر برای قطع ابریزش بینیش معرفی کنید. متشکرم
- دیدن خون هنگام مدفوع
سلام ببخشید خواهرم ۳ سالشه و هنگام مدفوع خون از مقعدش میاد و رنگ خونش قرمز تیره هست و تیکه کوچک لخته خون هم همراهش هست..و یهویی اینجوری شد ...به چه علت هست و راه درمانش چیست
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
با سلام ببخشین دختر 2 ساله ای دارم که از دوماهگی تشخیص رفلاکس دادند و تقریباً تا 13 ماهگی دارو خورد دیدم علایم نداره قطعش کردم حدود یک ماه هست که شبا اونم فقط یکبار بعد چند تا سرفه استفراغ میکنه اوایل استفراغ کرد بعد اسهال بردم دکتر عمومی کودکان گف احتمالاً ویروس هست دارو داد دمیترون و پدی لاکت بود که یک هفته اونارو دادم خوب بود بعد دوباره مثلا در هفته دو سه بار استفراغ میکرد و تازگیا سرماخورده و استفراغ هم داره بردم دکتر متخصص کودکان گفتن که هم سرماخوردگیه که ریخته ریه اش و سرفه میکنه هم رفلاکس داره که شاید عود کرده دارهای تجویزی نئوتادین پروسپان و پنتومید 20 بود حالا آقای دکتر آیا این داروها رو بهش بدم؟ بیشتر برای پنتومید نگرانم میگن برای کودکان بالای 5 سال هست.آقای دکتر رفلاکس کودک تا کی ادامه داره آیا درمان میشه؟حالا کدام درسته رفلاکس یا سرماخوردگی؟
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- دورسر
سلام پسرم 6ماه وده روزه است اقایدکترباوزن2900قد50دورسر36الان وزن8800قد72ودورسر47غلت برروی شکم میزنه میشینه البته بدون حمایت کوتاه باچشم همه چیز دنبال میکنه باپاهاش بازی میکنه ودهن میزاره هرچیزی ببینه بادست میگیره ومیخوره اسم خودش بلده ومیفهمه ازخودش صدادرمیاره تغذیه وخوابش خوبه بی قراری ندا ره اماسرش خر بزه ایی و .بزرگه من نگرانم تاالان باتجویز شماودکترش سونوجمجمه شده ونرمال است امامن نگرانم خواهش میکنم نگرانم
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- خارش پشت گردن
دخترم دوسالشه همش پشت گردنشو میخارونه طوری ک زخم میشه فک کردیم موهاش بلنده اذیتش میکنه کوتا کردیم باز فایده نداره مشکلش چی میتونه باشه ؟
- زیاد دادن قطره اد ب نوزاد سه ماهه
ب نوراد سه ماهم ب جای سه تا قطره سه تا قطره رو کامل تموم کردم یکیم تا نصف دادم میخاستم ببینم عوارضش چیه
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- راه نرفتن کودک ۱۷ ماه
با سلام دخترس۱۷ ماهه ای دارم ک هنوز راه نیفتاده ولیهمه فعالییتی دلرد و دستش را ب دیوار و میز و بقیه وسایل میگیرد ومیرود.حتی وقتی ه دیولار تکیه اش میدهم و روبرویش مینشینم چند قدم ب تنهایی راه می اید،ولی هنوز به طور کاملا مستقل نمیتواند راه برود .چ کنم ایا مشکلی نیست.
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟

