Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بلعیدن هسته خرما توسط بچه یک سال ونیمه
سلام دخترم یک سال وپنج ماهه اشه دوتا خرما با هسته خوردمن دیدم صداش نمیاد رفتم دیدم خرماهادوباهسته خورده وروزمین افتاده داره دور ازجون مثل جون کندن به خودش میپیچه ونمیتونه نفس بکشه بلندش کردم زدم پشتش وبعد یکم آب بهش دادم خوب شد ولی فرداش تب شدید کرد واستفراغ بردمش دکتر ترسیدم بگم هسته خرما خورده دکتر گفت ویروس یه آمپول داد گفت اگه استفراغش بند نیومد وحالش بهترنشدباید ببرینش بستریش کنین وگرنه نمیخواد من آمپولو زدم بهتر شداستفراغش بند اومد بستریش نکردم ولی سه روزتب داشت الانم بعد سه روز بی حال وبی قرار چیکارکنم یعنی امکان داره گیر کرده باشه ونیاد بیرون وامکان داره تب ۴۰ درجه وحال بدش مال همین هسته خرما باشه نه ویروس
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- تب
سلام کودک دوسال وهفت ماه دارم با زن یازده ونیم کیلو تب داره شربت اموکسی سیلین 250 گرفتم روزانه چه مقدار وچند بار بهش بدم
- فرورفتگی سر
سلام آقای دکتر خسته نباشید علت فرورفتگی تو بعضی قسمت های سر کودک چیست؟ وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان۶ ۵ماهشه.
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- تب
سلام،دخترم17ماهشه چهار روزه تب داره پریروز بردمش دکتر معاینه کرد گوش و گلوش عفونت نداشت فقط شربت بروفن دادن بجز تب هیچ علایمی دیگری عطسه یا ابریزش هیچی ندارد فقط تب میکنه و بی حاله و اشتها ب غذا نداره .مبتونه از دندون باشه؟
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- سرماخوردگی های مداوم کودکان
باسلام و خسته نباشید. سوال بنده این بود که امسال پسر من که ۷سالشه فاصله بین دو سرماخوردگی ۵ روز طول نمیکشه و حجم زیادی آنتی بیوتیک هم مینویسن. حتی اینبار براش پنی سیلین هم تجویز کردن و بعد دوباره مریض شد. الانم سرفه های خلط دار داره . میخواستم ببینم برا تقویت سیستم ایمنی چکار میشه کرد؟
- بتانتازون
سلام، ممنون از پاسخی که دادین. در ادامه پرسش قبلی درفاصله زمانی یکماه استفاده از آمپول بتامتازون اشکالی نداره؟ ممنون
- پوستی
سلام و خسته نباشید . اطراف آلت تناسلی دختر ۷ ساله ام ( اطراف ناف و ران )جوشهایی ظاهر شده مثل گزیدگی پشه که اولش خارش هم دارند و کمی سر سفید و بعد خشک میشوند و از بین میروند اما یکی دیگه ظاهر میشه . میخواستم مرا راهنمایی کنید .با تشکر
- واکسن آنفولانزا
با سلام لطفا کودک ۶ ساله نیاز به واکسن آنفولانزا دارد؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشید آقای دکار پسر ۱۵ کیلو ۴ ساله دارم چندروزه سرفه داره اسپری سالباتومل میزنم و پلارژین میدم . نئوتادین بهتره یا سیتریزین؟
- پسرم دوسال نیم اسهال استفراغ و شکم درد بردم دکتر بهش شربت سفکسیم داده خوبه برای اسهال یا ن بدترش میکنه الان سه روز اسهالِ لصفاً کمکم کنید چیزی هم نمیخوره

