Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- ازیترومایسین
وزن۲۰کیلو و ازیترو ۲۰۰
- سلام یک میخ زنگ زده تو پای رفته رفته باید چکار کنم
- سرفه
سلام آقای دکتر، پسرم رو هفته پیش آوردم خدمتتون، ده دوز بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی علایم سرماخوردگی پیدا کرده بود که شما آزیترومایسن و پلارژین تجویز کردین دادم بهش ولی داروهاش که تموم شد دوباره سرفه میکنه و آبریزشش بیشتر شده، من دو روزه بهش دو سی سی سیتروزین میدم و دوباره پلارژین رو شروع کردم ولی بهتر نشده، باید داروی دیگری هم مصرف کنه؟
- جایگزین رانیتیدین
باتوجه به توصیه عدم مصرف رانیتیدین،چه دارویی بعنوان جایگزین برای مواردمصرف گهگاه سوزش یادردمعده کودک پیشنهادمیکنید؟برای مصرف درکودکی که قبلا دراثرضربه به سریکبارتشنج کرده مضراست؟
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دخترم ۱۲ سالش هست یک ساله هرشب دماغش را خیلی زیاد باکف دست میماله اصلا خودش متوجه نمیشه دکتر زیاد رفتیم داروی آلرژی و اعصاب و روغن بنفشه و ...تجویز کردن فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون
- انگل بچه
سلام دختره من خارش مقعد بی حالی بی اشتهایی لباش همش خشکه زیر چشاش کبود میشه دل درد کاهش وزن بی خوابی خستگی و.. داره علایم انگل رو داره شربت پیروی ساید گرفتم براش دوز مصزفش چجوریه بدم بهش دو سالو یازده ماهه
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- حرارت بدن
سلام دخترم یک سالو نمیشه سه شب تب داشت و بعد از قطع تب بدنش حرارت ریخته دلیلش چی هست یبار دیگه هم اینطوری شد تو ۷ ماهگی بردم دکتر گفت ویروسه تا ۵ روز تو بدنشه بعد از اون حرارت میریزه بیرون نگران نشی برا همین دیگه نبردم دکتر آیا مشکی نبردم و چند روز طول میکشه پاک بشه هیچ علایمی هم نداره نه خارش و سوزش نه سرگیجه نه استفراغ نه تب
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسن
برای کودک ۴ ساله مقدار۳ سیسی هر۱۲ ساعت کافیه یا اینک مقدار و ساعتش تغییر بدم ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرماخورده وشربت فارمنتین بهش دادم از دیروز پاهاش از زانو به پایین درد میکنه طوری که راه رفتن براش سخته چکارکنم

