Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه
سلام خسته نباشید دختر من هفت ماه داره ولی ازیک ماهگی خیلی بی قراری داره خواب در طول روز کم داره ولی شب خوب میخوابه رفلاکس شدید داشت که گفتن با استفاده از دارو اس امپرازول و دمپریدون برطرف شده ولی باز هم بی قراره در ضمن در یک ماهگی تشخیص کولیک هم شده
- قطره اهن
با سلام خدمت شما من نوزادم داره دندون درمیاره میخوام یه قطره بهم معرفی کنین که به هیچ وجه به دندوناش آسیب نرسون چون میگن بعضی ازقطرها اصلا به دندونهانمیزنن با تشکر ازشما زنده باشین همیشه
- نوزاد نارس
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر من کارشناس بهداشت عمومی هستم با سابقه ۱۳ سال کار، یک نوزاد داریم که نارس به دنیا آمده با وزن ۷۰۰ گرم مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ، که از اون موقع توی دستگاه بوده تا چند روز پیش که مرخص شده الان وزنش ۱۳۰۰گرمه، برا واکسن ۲ ماهگی خواستم ببینم به نطرتان چه کار کنم؟ نوزاد نارس و کم وزن خیلی داشتم ولی این خیلی وزنش کمه برا واکسیناسیون. به نظرتان چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۷ساله
سلام پسرم امروز چشمش حالت بیرون ریختگی چرکی داشت من قطره یکبار ریختم چند ساعت یکبار باید انجام بدم؟
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- بالااوردن شیرخشک
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر . نوزادم دخترم ۱۰روزه هستش وشیرخشک بیشترازشیرمادر مصرف میکنه و گاهی بعد شیرخوردن موقع آروغ گرفتن همه روبالا میاره.البته همیشه نیست.دلیلش چی میتونه باشه؟ اسم شیرش هم سوپرامیل هست.ممنونم
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه ازدیشب تا الان سرفه داره یه کم خلط داره چکار کنم
- شیرگاو
سلام آقای دکترشمافرموديدبه بچه شش ماهه میشه شیربرنج دادمگه نگفتين نبايدشيرگاو بخوره پس با چه شیری درست کنيم
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- رنگ
سلام شببخیر ببخشید دختر من یکسال و بیست روزش چرا بعضی مواقع مدفوعش سیاه میشه میتونه به خاطر قطره اهن باشه که میخوره با سپاس.
- فاصله بین دارو
با عرض سلام و وقت بخیر
میخواستم بدونم بین تزریق آمپول ویتامین دی و قرص لووتیروکسین باید چقدر فاصله باشه تا مانع جذب قرص لووتیروکسین نشه؟
باتشکر - سلام پسرم یک سال و سه ماهش هست حدود دو هفته است درگیر این ویروس جدید شده که چندین روز مدفوعش شل و بد رنگ بود الان که علایم دیگه ش برطرف شده دوسه روزه روی آلت و دور مقعدش جوش های سر سفید زده که برطرف نمیشه باید چکار کنم خوب بشه خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- تغذیه
دخترم هفت ماه و بیست روز داره ولی تو غذا خوردن اذیت میده فقط میخواد شیر بخوره چیکار کنم
- بازی بچه با جوجه
سلام دکتر دخترم تازه یکسالش شده درواقع یکسالو ده روزشه میشه از این جوجه ماشینیا خرید بازی کنه جوجه رو خیلی دوست داره شنیدم میگن حساسیت میاره یا مریض میشه درسته این؟
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره

