Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام دخترم عفونت گوش و کرده بیست کیلو سه ساله چند سی سی به فاصله زمانی چند ساعت باید بدم؟
- سلام خواهرم ده سالشه تو سونوگزافی زده پارانشیم افزایش یافتع در کبد گرید یک است یعنی چی
- ختنه
سلام بچه من بعد از ۲هفته.خون.ریزی دارد کمی
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکتر من پسرم دوماهشه سرفه وابریزش بینی داره میشه شربت اموکسی بهش بدم
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- آنفولانزا
با سلام دختر پنج ساله ام یک هفته هستش با علائم تب کم و آبریزش بینی و سرفه شدید هستش. چیکار کنم سرفه اش قطع بشه؟ ممنون
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشین فرزند من 5 سال سن داره.ی شب خونه اقوام شام کوفته پر مغز خورد بعد بالای ان دو تا خیار و بعد پسته و خربزه .روز بعد دیدم و تب شدید داره ب دکتر مراجعه کردم دارو داد تبش پایین اومد و اسهال شد.روز بعد کمی خون در مدفوعششد که با مصرف شربت کوریستازول بخلاصه اسهالیشم بهتر شد .داروبیحالهمدفوعشکوریستازولاسهالیشماردم.ولی الان دوباره تب کرده . شده .شیاف میذارماد پایین .مترونیدازول اسهالممیذارممترونیدازوله کنم چون مدفوع بلغمی و چرب و بوی بدی داره ؟
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- میوه
سللم. پسرم ۸ ماهشه. چه میوه هایی بهش بدم؟ باید میوه ها رو بپزم یا خام بهش بدم؟
- یبوس
سلام اقای دکترخسته نباشید الان حدود دوماه هسش نوزادم یازده ماهم همش یبوست میگیره خوب میشه دوباره میگیره اولش یه هفته گرفت با شیاف وشربت لاکتلوز کار کرد بعد پن روز بعد باز گرفت باز خوب میشه دوباره سه چهار روز یبوس میشه علت چی میتونه باشه؟؟.شما چ راهکاری پیشنهاد میکنید غذاش فیبر دار درس میکنم
- ویروس چشم
سلام خسته نباشید من پسرم شب خودبه خودیه چشمش کنه زده شب خوابید صبح کلایه چشماش بادکرده بودبدش اونیکیم همینجورشدولی کمتربادداشت تعطیلات بودنتوستم دکترببرم بردم داروخانه یه قطره سولفاستامید۱۰درصدهرهشت ساعت یه قطره ویک پمادبتامتازون دادهر۱۲ساعت فط نگفته تاچندروزبایداین داروهارواستفاده کنم الان چیزی نمیدوم پسرمم دوسالشه
- مصرف دارو در شیردهی
باسلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر،دختر 15ماه دارم که شیر مادر میخوره الان چندروزه که خودم قولنج کردم میخواستم بدانم چه دارویی میتوانم استفاده کنم که برای شیردهی مشکلی نداشته باشه ؟ممنون
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقتتون بخیر دخترم پیش شما پرونده دارن آقای دکتر سه روز پیش واکسن شش ماهگی رو تزریق کردن بعد سه روز جای واکسن سفت شده چیکار کنم؟ میترسم توده بشه
- سلام.پسرم2ماهشه گریه شدید داشت.یکی از آشناها گفت قطره پدی لاکت بهش بدید.هر هشت ساعت 5قطره.ماهم دادیم.خیلی خوب شده.خواستم بدونم مشکلی نداره؟

