Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکلم
در ضمن پسرم با اینکه دو سال و هشت ماه هستش هنوز به جز دو جمله ای یه کلمه ای جمله نمیتونه بگه وفقط از کلمات وبا اشاره وادار و دست منظورشو میرسونه ..آیا مشکلی هست..پیش دکتر اطفال هم بردم طبق سوالاتی که پرسیدن گفتن مشکلی نیست ..ولی هنوز خیلی نگرانم
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشید پسر ۱۸ماهه دارم خیلی بی اشتهاست شربت زینک پلاس روزی ۵سی سی میدم اصلا چیزی نمیخوره فقط شیر مادر ۲۴ساعته. نزدیک ۱۰روزی است اینطور شده و خیلی اذییت میکنه همش نق نق میزنه ،کم حوصله شده.درحالی که بچه خیلی آرومی بود خوب غذا میخورد وزنش هم ۳چهارماهی هست اصلا بالا نرفته. به توصیه بهداشت محلمون فعلا زینک میخوره تا یک ماه
- سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من 8سالشه اسهال شدید داره با استفراغ دارو دادیم استفراغش رفع شد اما برابی اسهالش داروی نداریم خواستم بودونم قرصهای اسهال بزرگسال رومیشه داد اگه میشه چه اندازه بدیم ممنون
- تعداد دفعات غذا خوردن
سلام دكتر دختر يكسالو نيم دارم به شدت بد غذاست روزي سه بار غذا ميخوره شش قاشق چاي خوري و ميان وعده ها هم كه شير خودمو ميخوره اين ميزان برايش كافيس؟
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- دل پیچکی نوازد و کم خوابی
سلام بچه م یک ماهه است رازیانه روزانه بهش میدم ولی خیلی دل پیچه داره حتی از تو خواب هم اذیت میشه خیلی خوابش کمه چی بهش بدم؟؟ مرسی
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- بیدار نشدن برای شیر خوردن
سلام ، کودکم به تازگی سه ماهش تموم شده، تقریبا تا دو ماهگی شبها دوبار برای شیر بیدار میشد و اگر هم نمیشد خودم این کار را میکردم اما بعد از اون دیدم اصلا بیدار نمیشه یعنی گریه و بیداری نبود ولی شاید وول خوردن داشت من هم شبر نمیدادم و خودم بعد از 4،5 ساعت بعد نیمه شب بیدار میشم و شیر میدم ، بعد از اون صبح هم مدام وول میخوره و نق میزنه تا بیدار شه و در واقع برای دفع در حال زور زدنه ، در مورد شیر شب و کلا فواصل شیر دهی و تعدادش در طول روز راهنماییم کنید ، من هنوز رو برنامه و روال خاصی شیر نمیدم و گاهی سردرگمم در ضمن تا ماه پیش وزن گیریش خوب بوده این ماه هنوز چک نشده با تشکر
- یبوست
سلام دخترم رفته تو ده ماهگی، چند وقتی میشه شکمش خوب کار نمیکنه و بعضی وقتا زور میزنه ومدفوعش به شکل گلوله هستش و خیلی گریه میکنه و بیقراره ،چه دارویی براش خوبه بیارم لطفا راهنمایی کنین دیگه اعصابم ریخته بهم از بس که گریه میکنه 🙏
- لکه
با سلام پسری دوساله وهشت ماهه ای دارم حدود دو ناهی هست چندتا لکه قهو ای کمرنگ رو ساق پاش بود فکر کردم کبودی به جایی خورده الان یه لکه کوچیک کمرنگ رو پشت و رو شکمش دیدم البته بچه بازیگوشی ای زیاد به این ور و اونور میخوره به نظر شما چیز خطرناکی هست؟ هیچ مشکلیم نداره اگه نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی ترو خدا فقط بکین خطر ناکه یا نه خیلی نگرانم تا شنبه ام دکتری نیست ببرم ممنونم
- قرمزی صورت
سلام پسرم سه ماه و نیمشه دو هفتس رو صورتش لکه قرمز زنگ هست ک خشک و پوسته پوسته میشه مرطوب کننده زدم اما تاثیری نداشت و داره بیشتر میشه میشه کمک کنید خیلی نگرانم
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما

