Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام خدمت دکتر محترم من پسرم یک سال و15روزشه گلوش خلت داره وسرفه میکنه میخواستم بدونم چه دارویی بدم تاخوب شه اوظاع مالی خوبی ندارم نمیتونم ببرمش دکتر فعلا اگه میشه بگید چه دارویی براش بگیرم تاخوب شه خلت وسرفه واین که ایا چون خلت وسرفه داره نمیتونه واکسن یک سالگیش روبزنه خطرداره؟
- مصرف قرص فنوباربیتال برای زردی
سلام نوزاد 23روزه ای دارم که در هفته 36بارداری با وزن 2680متولد شد و ناسازگاری گروه خونی با من داره من گروه خونیم O+هست و اون A+ روز سوم تولد ازش آزمایش خون گرفتن عدد زردیش 12.8بود که چهار ساعت تو دستگاه فتو تراپی بود روز 8 تولد از دوباره ازمایش گرفتن عدد زردی شده بود 13 و 24ساعت شیر مادر رو قطع کردم و شیر خشک دادم بهش و روز 13تولدش دوباره ازش ازمایش گرفتن عدد زردیش شده بود 15 که دکتر قرص فنوباربیتال داد 1/4ظهر و 1/2شب به مدت دو هفته میخواستم ببینم الان 12روز میگذره میخوام قرص رو قطع کنم یکباره قطع کنم یا نه به چه صورت؟!
- دور سر
دور سر پسرم در بدو تولد ۳۴/۵ بوده الان یه هفته مونده بشه سه ماهه دور سرش شده ۴۰ طبیعی است؟
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- قطره آد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۵روزشه تا کی باید آدوکید بهش بدم ؟ دکتر گفته بود قبل شروع آهن باید کیدزپلاس بخوره ولی وقتی بهش دادم شکمش کار نمیکرد ۴روز قطع کردم دیگه ندادم دوباره الان خوب شده روزی یکبار دفع داره.گفت بجاش مولتی ویتامین پدیا بست بدم ولی میترسم بازم اینم بهش نسازه
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام وعرض ادب .اقای دکتر دختر من سه ماه ونیمشه وسرما خورده بردمش دکتر بهش قرص فلوبان وشربت پلارژین وشربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ براش نوشته که اول دوزوز تب داشت الان سه روزه سرفه میکنه که به جای اینکه خوب بشه سرفه هاش شدید تر شده واصلا از شیر خوردن افتاده اصلا شیشه شیر نمیگیره ومدام وزن کم میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چی بهش بدم سرفه هاش خوب بشه .دختر من رفلاکسی نکسیوم خارجی روزی نصف ساشه بهش میدم با مولتی ویتامین
- اسهال نوزاد
- مصرف دو شربت کتوتیفن و دیفن هیدرامین
سلام. ایا مصرف دو شربت زادیتن و دیفن هیدرامین باهم به فاصله ۴ ساعت از هم برای نوزاد ۱۵ ماهه( به اندازه یک سی سی) خطرناکه؟ خانومم داره دیوانه میشه( میگه قبلا شنیده بودم خطرناکه)
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- استفاده قطرع dha
سلام خسته نباشید,دختر من دو ماه و بیست روزشه,دورسرش 38.8 ,موقع تولد 35 بوده,الان کارایی مثل خندیدن و صدا در اوردن و داره,میخواستم بدونم چیکار کنم دور سرش رشد درستی داشته باشه,و اینکه یکی از اقوام تو این سن با همین شرایط دکتر بهش قطره DHA داده و سریع دور سر بچه رشدش به حالت عادی برگشته,آیا میتونم این قطره رو بهش بدم؟؟
- مدفوع نکردن
- عرق کردن ..
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یازده ماهشه وقتی میخوابه تمام بدنش سرده و عرق میکنه بهش قطره ویتامین و آهن هم میدم علتش چی هست ؟
- قرص شیرافزا
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیرم میتونم قرص متوکلوپرامید استفاده کنم؟ نوزادم چهل روزه و فاویسمی هست.
- کش و قوس های نوزاد
دخترم الان 15روزه هستش تو خواب و بیداری همیشه کش و قوسهای فراوانی داره تمومی هم نداره و بعضی مواقع تو همین حین گریه هم میکنه فقط اگه خوابش عمیق باشه اونم فقط،5دقیقه کش . قوس نمیده خودشو ، لطفا عاجزانه و التماسا ازتون درخواست دارم جناب دکتر لطفا کمکم کنید ،
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماهشه پاهاش عرق میکنه از چی میتونه باشه
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- سکسکه
سلام. آیا بیش از حد خوردن نوزاد یک الی دوماهه باعث سکسکه اش میشه؟

