Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- مدفوع نوزاد ۲ماهه
سلام خسته نباشین دختر من شیر خشک نان میخورهروزی سه بار دفع داره به رنگ سیز تیره و کاملا شل هر روز همینطوره یه بارم سفت نشده به نظرتون اسهال داره جای نگرانی هستش. و اینکه صورتش دونه های ریز میزنه
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- شیر خشک
آقای دکتر با وجود کلپروتکتین ۴۰۰ نوزادم به هیچ عنوان شیر خشک پپتی و اچ آ نمیخوره و فقط گریه میکنه مشکلی پیش میاد همون نان کامفورت ادامه بده و بهش ایزی کول بدم قبل شیر خوردن چون شیر خشک و کمکی میخوره
- ملاج شیرخوار
سلام.خسته نباشید..نوزاد 59 روزه دارم که موهاشو که زدم متوجه شدم ملاجش مثل نبض نمیزنه... سوالم اینه آیا باید حتما ملاج نوزاد مانند نبض بزند یا نه؟ دور سر و وزنش مشکلی نداره
- قطره سدیم کلراید
سلام اقای دکتر قطره ی بینی سدیم کلراید رو نوزاد شش ماهه ی فاویسمی ، میتونه استفاده کنه؟
- خوردن مغزها
نوزاد ده ماهه چه آجیلی میتونه بخوره من فقط بادام رو به صورت حریره میدم
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام اقای دکتر تو ادرار نوزاد پسر سه روزه خون دیده شده علتش چیه؟ رنگخون قرمزه

