Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- ادرار نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر من پسرم از زمانی ک باردار بودم ی کلیه نداشت و پسرم با ی کلیه ب دنیا اومد در ۲۹ هفته زایمان کردم الان سوالی ک ذهن منو درگیر کرده پسرم در طول روز ادرارش خوبه اما همیشه شب از ساعت ۹ شب میخوابه تا صب ساعت ۶ صبح ک در طول این چند ساعت هم کم شیر میخوره دوبار بیدار میشه برای شیر و من وقتی پوشکشو بتز میکنم میبینم ک کاملا پوشک تمیزه و بچه اصلا ادرار نکرده حتی ی بار این خطر ناکه ؟
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- زردی کف پا
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- دلدردویبوست
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر ،آقای دکتر من یه دختر دارم ۳سال و ۳ماهشه دختر من یبوست داره حتما باید تو وان اب گرم بشینه تا مدفوع کنه امروز دلدرد شدیدی داشت که یهو بیاختیار مدفوع کرد وقتی لباسش را عوض میکرد م دیدم مدفوع بلغمی هست علتش چیه ممنون میشم کمکم کنید
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی
- غده
باسلام چند روز پیش بهتون پیام دادم پسرم ۳ سالشه سرمل خورده الان پشت گوشش یه چیز کوچیکی هست گفتین نگران نباش حالا سوال من اینه این برامدگی کی از بین میره؟
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- احتناق بینی
سلام. پسرم 1 سال و 4 ماهشه حدود دو هفته بود گرفتگی بینی داشت چون قبلا دکتر ناپریزول تجویز کرده بود منم موقع خواب که گرفتگی بینی داشت از همین قطره استفاده میکردم الان حدود 1 ماه و بیشتره هر شب موقع خواب غلت میزنه و بینیش گرفتست. از عوارض این قطره بوده؟ راه حلش چیه؟ بچم اذیت میشه
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- سفتریاکسون
سلام وقت شما بخیر پسر دوساله من به علت عفونت گوش چهارروز بیمارستان بستری بود و سفتریاکسون تزریقی گرفت ترخیص شدیم لازم دوباره آنتی بیوتیک خوراکی بدم ممنون
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- درمان اسهال کودک چهارسال
سلام خسته نباشید پسرم سه روزه اسهال میره بردیم دکتر بازم خوب نشده شربت رینگ سولفات گرفتم ایا تاثیری داره اسهالش خوب شه؟
- شربت سفاکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹ ۷/۵ ساله
مقدار مصرف شربتسفکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹کیلو

