Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی گلو
سلام من دوتا کودک یکی دو سال و ده ماهه و یکی هم یک ساله و ده ماهه من هفته پیش سرعین بودم و بچه ها رو داخل استخر اب گرم بردم الان دو سه روزی هست که گلو بچه هام خیلی بعد خلت اور شده مدام سرفه میکنن چند بار هم به دکتر بردم ولی فایده نداشته سوال من اینه که احتما داره که این گرفتگی گلو برای گوگرد داخل اب گرم باشه؟ اگر همین هست شما چه تجویزی میکنید؟
- کم وزنی
سلام کودک یک ساله دارم با ۷کیلو وزن و۷۰ سانت قد و۴۶ سانت دور سر بهداشت میگه وزنش کمه چندتا دکتر بردم آزمایش خون و ادرار هم داده نشون داده که کم خونه اهن رو ۲۰ قطره میدم الان چی کار کنم وزن بگیره چه شربت های تقویتی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- مکمل تقویتی
سلام برای بچه 7 ساله قطره سیلیس مفیده ضرری نداره؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- ازشیر گرفتن کودک
سلام دخترمن ۲۱ماهه هست و میل به هیچ غذایی نداره،هیچ دارویی رو هم نمیخوره مثلا مولتی وزینک رو بو میکنه ونمیخورشون،فقط وابستگی به شیر مادر داره اونم در حد چن دقیقه ومک زدنای الکی،وزنش ۱۰کیلو وخیلی لاغر هست بردم دکتر گفتن از شزر بگیرمش،به نظرشما دکتر اگه ازشیر بگیرمش تغذیه اش بهتر میشه؟متاسفانه زیاد هم سرما میخوره وچون دارو نمیخوره دیر هم خوب میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- نالیدن و دردشکم
سلام خسته نباشین پسرم یکسال ونیمشه و الان به مدت دوشبه که تو خواب میناله و شکمش رو بالا میبره لطفاً کمکم کنید اصلا خواب نداره ،،لطفا بهم بگین چ غذاهایی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- حساسیت
سلام دکتر واسه اولین بار تو غذای پسرم سیر ریختم بهش دادم بعد از دو سه ساعت دست و پا و روی گردن قرمز شد و حالت کهیر زد به نظر شما آزمایشی چیزی لازم نداره؟پسرم یک سال و نیمشه
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون

