Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰ برای وزن ۱۸ کیلو
برای پسرم که ۳سال ونیم هست و۱۸ کیلو وزن چند سی سی سفیکسیم بدم
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- مقدار دوز استفاده برای کودک
با سلام کودک ۶ساله دارم دکتر آزیترومایسین داده یادم رفته هر چند ساعت باید بدم؟ آیا هر ۶ساعت میشود؟
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست
- لگن
سلام خسته نباشید دختر10ماهه ای دارم که چینای کنار ناحیه تناسلیش یکیشون پایین تره واینکه حس میکنم لگنش خطشون برابر نیست و یکیش پایین تره اما هم سینه خیز رفته هم چهاردست وپا چند ماهم هست که دست از وسیله ها میگیره وبلند میشه وحرکت میکنه اما خیلی نگرانم ممکنه مشکلی نباشه؟یااین نشونه ها دلیل برمشکله؟لطفا کمک کنید
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- پا نگرفتن نوزاد
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت
کودک من شش ماهه است گردن میگیره غلت میزنه اشیا را با دست میگیره دستشو بطرف اشیا دراز میکنه مادرش رو می شناسه میخنده غریبی مسکنه تعقیب بینایی داره قد و وزن و دور سرش خوبه،
ولی هنوز خوب پا نمیگیره
بنظر شما چیکار کنم و آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟؟دارویی برای بهبود وجود داره؟ (در ضمن موقع تولد خفگی نداشته.نارس نبوده.اکسیژن نگرفته.ازدواج فامیلی نداشتیم.از نظر بیماریهای تورچ سالمه.غربالگری تیروئید هم نرمال بوده) - آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید.پسرم ۱۵ ماهشه.۸/۵ کیلو وزن. میخواستم ببینم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چقدر بدم بهش؟
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- زردی کف پا

