Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- شربت ايمون اکتيو اکوفارم
سلام آقاي دکتر من بچم سينه پهلو شده ميخوام براش يه مولتي ويتامين خوب مصرف کنم در دوره نقاهت بيماريش مي گويند شربت ايمون اکتيو اکوفارم خيلي خوبه درسته؟؟؟ميشود از اين شربت هم الان که عفونت داره و هم هميشه بهش بدم؟؟13ماهشه
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- تداخل دارویی
بعد از سیتریزین چند ساعت بعد میشه استامینوفن داد کودک ۶سال
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت اموکسی سیلین برای نوزاد ۱۰ ماهه
با سلام وقت بخیر من دخترم ۱۰ ماهشه و ۷ونیم کیلوعه تب کرده بود علائم دیگه ای نداشت ولی تبش پایین نمیومد بردم دکتر براش اموکسی سیلین نوشته هر ۸ ساعت بدم ولی نگفته چقدر بدم منم انقدر هول کرده بودم یادم رفته بپرسم خیلی ممنون میشم بگین چقدر باید بدم؟؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر دختر ۹ ماهم از ارتفاع ۵۰ سانتی تخت با سر افتاد رو سرامیک دو سه ثانیه گریه کرد بعد سر و گردنشو با دستاش عادی تکون میداد به نظرتون ببرم دکتر
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- ریزش مو
سلام دختر ۹ سالشه ریزش مو شدید دارد و پوستش روبه تیرکی میره لطفا چ دارویی استفاده منم
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- عفونت گوش
سلام بچه ی من ۱۸ ماهه و برای عفونت گوش آموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت ۲.۵ سی سی دادن و بعد از ۳ بار خوردن اسهال و نفخ شدید و بیقراری داره آیا باید قطع کنیم یا میتونیم سفکسیم ۱۰۰ جایگزین کنیم با چه دوزی ؟
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- شیاف استامینوفن
تبش ۳۸/۴ هست. اصلا قطره نمیخوره بالا میاره همه اش رو. دو سال و دو ماهشه و حدود ۱۲ کیلو وزنشه شیاف ۱۲۵ رو هر چند ساعت بذارم؟
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟

