Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- رفلاکس
سلام برای رفلاکس پسرم که یک ماهست دکتر شربت هیدروکسی زین نوشته به نظرتون بدم بهش خواب راحتی هم نداره
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- استفراغ زرد
سلام وقتتون بخیر دخترم هفت ماهه متولد شده و الان چهل روزههستش یک ساعت پیش استفراغ زرد رنگ داشت نگران شدم ممنون میشمکمککنید
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهه هست و ازشیربنده استفاده میکنه الان دوروزه پسرمم یه خورده حدسه میزنه و سرفه میکنه میشه از شربت سیتادین دی سی که خودم میخورم به بچه ۶ ماهم هم بدم ؟؟اگه اره چه اندازه و چجوری بهش بدم
- رشد کودک ۲ماهه
سلام من دخترم ۶۳روزشه در هنگام تولد قد۵۰ وزن ۳۱۵۰ دور سر ۳۴ البته هفته ۳۹ سزارین شده دیروز بردیم بهداشت قد۵۸ وزن ۴۵۵۰ ودور سر۳۷ بوده که خانم پرستار از لحاظ دور سر نگرانمان کرد نظر شما چی واقعا مشگلی داره باید چکار کنیم؟ممنون
- آزمایش فاویسم
سلام من نوزادم الان دو ماهشه در غربالگری اول که در مرکز بهداشت انجام شد فاویسم نداشت چون زردی یه کم طول کشید دکتر براش آزمایش فاویسم نوشت وگفت فاویسم داره الان بعد یک ماه آزمایش فاویسم تکرار کردم میشه جواب بدید ببینم بچم فاویسم داره یا خیر G6pdزده بالا 120 بعد تجزیه کلی آزمایش زده بالای 120 به نظرتون فاویسم داره
- آب خوردن نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشین، دخترم استفراغ شدید کرد،خواستم صورتشو بشورم شیر آبو باز کردم ناخواسته دهنش رفت زیر شیر آب،الان خیلی ترسیدم که واسش بد باشه.دخترم یکی دوروزه دوماهو تموم کرده
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته
- یوبوست
اقای دکترم پسرم ۶۷ روزع است واول خوب شکمش کار میکرد ولی علان که دوماهش شده ۵ یا۶ روز شکمش کار نمیکنه نمیتونه بره بیرون وداروهای دکترم چیزی نکرده میشه راهنماییم کنین
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- قطره آهن
بچه ۴۰روزه داریم گفته بودن روزی ۲۵قطره اهن بهش بدیم امروز اشتباهن بهش ۲۵سی سی خوراندیم ایا برای بچه ضرر هم داره؟؟ 3
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟

