Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر پنج ساله دارم ودو روز خیلی آروغ میزنه علت ودرمانش رو بفرمایید باتشکر
- دختمر شش سالشه یه چشمش قرمز شده اشک ازش میاد چه قره ای استفاده کنم خوب بشه ممنون
- واکسن یکسالگی
سلام به دلیل مأموریت همسرم مجبورم واکسن یکسالگی دخترم با تأخیر بزنم اگر یک ماه دیر بشه مشکلی پیش میاد آقای دکتر
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر....نیما نزدیک هفت ماهشه این چند روز کولر روشن بوده امروز عطسه و آبریزش بینی داره....دارویی میتونم بدم که سرماخوردگی بیشتر نشه؟
- فتق نوزاد
سلام و عرض ادب قطر کانال اینگوئینال راست 11m m و چپ7mm اندازه گیری شدند که بزرگتر از حد طبیعی بوده و طی گریه کردن، هر نیاسیون چربی مزانتریک به داخل هر دو کانال اینگوئینال مشهود است. ببخشید نوزاد پسرم ۲۶ روزه است و این جواب سونوگرافی است. ببخشید نوزادم نیاز به جراحی دارد؟ خیلی نگرانم
- اندازه دور سر
سلامتقای دکتر. اندازه ی دور سر نوزادم تو دوماهکی۳۷.۵ بود تو سه ماهگی ۴۲ . بدو تولد ۳۵ بود. آیا تو این یه ماه خیلی رسد داشته ومشکلی هست؟
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- آزمایش ادرار
سلام ببخشید آزمایش دخترمه WBC 1-2 RBC 0-1 EP.Cell 1-2 mucus ( + ) PH 5 SPECIFIC 1025 بقیه منفی REsulte No growth جواب آزمایشش چجوریه ممنون
- لوزه چرکی
تب 38.5
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر
- درد شکمی نوزاد 7 ماهه
سلام .نوزادی 7 ماهه دارم که شبها دلدرد میگیره و بعد از بغل کردن و چند دقیقه راه رفتن درست میشه ولی یک ساعت بعد دوباره دلدرد میگیره .مدفوعش سبز هست و جای دندوناش درد میکنه .موقع دلدرد بدنش رو صاف میکنه و صورتش رو اینور و اونور میکنه گاهی هم شیر زیاد میدم درست میشه .علتش رو میخواستم ایا کولیک هست یا از کلیه هاش هست .ممنون.
- پیدرولاکس
سلام من دخترم روبردم دکتر بهش پیدرولاکس داده واسه شقاق مقعد دکتر گفت پیدرولاکس اصلا ضرر نداردگفتم میترسم واسه آینده اش ضررداشته باشه گفت با خیال راحت بهش بده ضرر ندارد .درسته ....ممنون
- زردی دست وپای کودک
باسلام آیا واقعا خوردن نارنگی و ساندیس پرتقال باعث زردی دست وپای کودک دو ونیم ساله میشه چون آزمایش کبد وتروییدو کلیه وهمه چیزش نرمال بوده
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم ۸کیلو و۹ماهه است سرماخورده خلط داره ابریزش بینی داره تب میکنه چند بار بدمش دکتر اطفال ازمایش خون واداره گرفتن مشکلی نداشت ولی بعداز ده روز هنوز بی قرار وتب وخلط وابریزش بینی داره دارو هم خیلی مصرف کرده تب داره چکارکنیم خوب بشه
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- کرم معده
با سلام من پسری 4ونیم ساله دارم مه شبها از خارش معقد رنج میبرد بهش قرص مبندازول100دادم دو عدد هفته ای یک عدد ولی فرقی نکرده. درضمن اشتهاش هم کم شده و مذفوع اش هم خیلی بو میدهد ممنون میشم راهنمایی کنید الان حدود دو ماه میشه که از خارش معقد رنج میبره آیا خوردن شیر زیاد براش ضرر نداره موز هم زیاد میخوره وزنش 14 کیلو تحرک زیادی هم داره
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک من ۵۸روزشه.احساس میکنم سرماخورده عطسه میکنه گاهی اوقات انگار پایین بینیش خیس میشه آیا یعنی سرما خورده؟؟یا بخاطر گریه که عطسه میکنه داخل بینیش آب می مونه این شکلی میشه؟

