Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد شیر خشک
سلام خسته نباشید..دختر 4 ماه و نیم دارم..4 ماهگی وزنش 6 کیلو و 50 گرم بود..شیر خشک بهداشت (شیر یارانه ای) میخوره..چون در ابتدا سهمیه کمکی شامل شد الان دیگه براش کمه و در کنارش شیر خشک نان 1 میخوره..یکی از آشنایان چند قوطی شیر خشک آپتامیل برام اورد..مشکلی نیست چند وقتی در کنار شیر بهداشت،شیر خشک آپتامیل هم بهش بدم؟ دیگه بعدش دوباره نان 1 بهش میدم. مشکلی نیست؟
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- راینتدین
سلام آقای دکتر وزن دخترم 7900 شده همچنان یک سی سی رو بهش بدم؟ بعد میگن این دارو عوارض داره قطعش کرده بودم دوباره علائم رفلاکسش داره برمیگرده مثل بزاق دهنش و میریزه خیلی کم موقع شیر پیچ میخوره و همش انگار ادامس دهنشه زبونشو میجوه 3ماهشه هیچ دارویی نیست ک بهتر از راینتدین باشه؟
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتردخترپنج ماهه دارم دوروژه سرفه مبکنه و خیلی گریه میکنه دکترم بردم فایدی نداشت میشه راهنمایی کنید
- دختر من 14روز شیر یکم میخور میخواب باید خودم بیدار کنم میترسم قند خون ش بیاد پایین باید چکارکنم
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- وزن کودک
سلام پسرم دوماهشه وزنش 4.100قدش 56آیا نرماله؟
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم

