Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- سلام آقای دکتر پسرم دوماهشه الان تو سه هفته دوبار دسشویی کرده آیا نیاز به پزشک دارد
نوزادمون دوماهشه الان یه سه هفته ای هست فقط دوبار دسشویی کرده چیکار باید بکنیم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- یبوست نوزاد
سلام دختر من چهل روزه است وشیرخشک میخوره گاهی دچار یبوست میشه و مدفوع تقریبا سفتی داره و هنگام دفع زور میزنه وقرمز میشه و گاهی مدفوعش شل ومشکلی نداره میخام ببینم علتش چیه وچیکارکنم
- شیر خشک
سلام ،خسته نباشید پسر 7 ماهه ای دارم برای مراقبت تحت نظر شماست ،از زمانی ک واسش غذای کمکی میدم دیگه شیر خشک نمیخوره ،پسرم شیر خشک نان 2 مصرف میکنه ،خیلی کم در روز شیر خشک میخوره ،بیشتر غذای کمکی میخواد ،وزن و قدش هم نرماله ،نگرانم ،به نظر شما چیکار کنم ؟!؟!
- بابونه
سلام دکتر بابونه بر روی فاویسم تاثیر میذاره؟؟؟؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- کلاه
سلام اقای دکتر. از کلاه نخی در خانه برای نوزاد تازه متولد شده تا چند ماهگی باید استفاده کرد؟
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- ترشح گوش
سلام دکتر عکس گوش دخترمو براتون ایمیل کردم فردا مطب میاید من دخترمو بیارم جرأت ندارم جای دیگه ای ببرمش
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- بند ناف نوزاد
با سلام بند ناف نوزاد من روز ۱۰ تولدش افتاده ولی تا اللن که ۲۲روزش هست هرروز مقداری ترشح خونی روی لباسش دیده میشه که از نافشه و توی نافش خون دیده میشه،دلیلش چیه آیا عفونت کرده؟
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید

