Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- عدسی
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه میتونم صبح ها بهش عدسی بدم؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسرم 17ماهشه از دیشب گرفتگی بینی و عطسه هاش شروع شد، تب نکرد 35درجه، اما الان ابریزش، شدید داره. کم غذا شده، من بهش قطره استامینوفن وقطره پلارژین سرماخوردگی، دادم بهش هر 8ساعت میدم چرک خشک کن یا دارویی لطف میکنین بخرم برای ابریزش و خلط پشت حلق ممنونم ازشما
- بی خوابی و بیقراری نوزاد سه ماهه
سلام دختر سه ماهه دارم در طول شبانه روز سه چهار ساعت میخوابه و کولیک داره مداوم گریه میکنه چند نسخه دکتر متخصص بردم انواع قطره های مربوط به کولیک دادم هیچ نتیجه ای نگرفتم میتونم شربت خواب بهش بدم لااقل بخوابه؟
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- بیخوابی
سلام دکتر وقت بخیر من یه پسر۸ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی وباسرچ توی گوکل وعلائم متوجه رفلاکس پنهانش شدم دکتر من۸ماهه رنگ خواب شب ندیدم حتی شربت خواب بیبی اسلیپ وبیبی سدهم با تجویز پزشک دادم ولی اصلا شبها خواب عمیق نداره عین مار همش توی خواب به خودش میپیچه نهایت خوابش یک ساعته بیشتر پستونک میخوره اما درنهایت باید بذارم روی پاهام وتکون بدم خواب ظهر ویا صبحش هم همینه واقعا کم آوردم دست تنهانمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید بنظرتون بخاطره چیه؟دکتر داروی خاصی میتونم بهش بدم؟
- سرما خوردگی
سلام دختر م ۸ماه وده روز داره ابریزش بینی داره سینه هم خس خس میکنه چیکار کنم
- نوازادم ۳۷روزس دوبار بالااورد زردرنن بود
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه تازه وارد دوازده ماهگی شده چند روزی است که سرما خورده وازیترومایسین صد استفاده میکند وسه روز هم سیتریزین به او دادم واز قطره ی بینی هم استفاده میکند ولی هنوز گرفتگی بینی دارد ایا میتوانم تا سه روز به او سرما خوردگی کودکان به او بدهم یا نه وایا هیچ قطره ی بدنی بهتری وجود دارد که خلطها را دفع کند ممنون
- سلام دخترم همیشه انگل داره چه شربتی براش خوبه
- قطره آد يا شربت ويتا زينك
با سلام ببخشيد كودك 9 ماهه دارم كه به علت اينكه وزنش يه مقدار كم بود پزشك بهش شربت ويتا زينك داده كه عصر ها 2 سي سي بهش بدم آيا باز نياز هس كه قطره آد بهداشت رو هم مصرف كنه چون داخل شربت ويتامين آ و د دارد ولي مقدار آن از قطره آد كمتر هس . چون هنوز دندان هم ندارد يكم نگران هستم ممنون اگه سريع تر جواب بدين
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- ویتامین
سلام دکترجان پسرم سه سالشه تا کی باید مولتی ویتامین بخوره ؟؟ الان بهش مولتی زینک پلاس میدم
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- تشکر مجدد
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم برای چندین بار بابت راهنمایی های سریع و دلسوزانه و بدون چشمداشت شما پزشک عزیز ازتون تشکر کنم🌺🌺 اجرکم عندالله
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام دخترم تازه سه ماهه شده و چند روزی سرماخوردگی داشت که دکتر شربت پلارژین تجویز کردن اما دوروزه سرفه هاش خیلی زیاد شده و اذیتش میکنه توصیه شما چیه ؟من باید چیکار کنگ براش؟
- سلام خسته نباشید بچه من 24 روزشه خیلی تو خواب زور میزنه و بی قرار و بغلش میکنی خودشو میبره عقب.. قطره کولیک اید هم میخوره ولی باز اینجوری میشه.. شکمشم روزی حداقل دوبار کار میکنه
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- داروی گیاهی
باسلام و خسته نباشی نوزاد من تازه رفته داخل نه ماه و سرماخوردگی ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه شربت کوریزان و قطره بینی براش گرفتم بهش میدم خواستم بدونم که زیره رازیانه واویشن بهش میدم اشکال نداره ممنون از شما
- ممنون
الهی که خدا به حق پنج تن به شما آقای دکتر عمر با عزت بده الهی آمین.

