Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم فاویسم داره کوآموکسی کلاو ۴۵۷ میتونه بخوره؟
- ترس از ادرار
سلام دختری دلرم دوسال و ده ماهه مشکل چسبتدگی لابیا داشت رقع شد بلافاصله مشکل یبوست بهم زد دکتز گوارش شربت peg400 داد مصرف کرد جواب نداد پودر پیدرولاکس مصرف کرد یک بار تونست مدفوع کنه مجدد مدفوع نکرد شباف لستفاده کرد بعد از شیاف مجددا ترس از ادرار گرفت میگه دارم ولی انجام نمیده بعد از کل بهش فشار اومدن هر حایی باشه تخلیه می کنه چکار کنم ؟
- آ
سن ۱۷ ماهه هست وزنش هم تا ماه پیش ۸۱۰۰بود هنوز به تنهای نه وایمیسته نه راه میره ولی دست به وسیله میگیره راه میره نزدیک یک هفته هست شربت زینک کید بهش میدم با قطر آهن فروگلوبین
- ورم غدد لنفاوی بناگوش
سلام پسر من ده ماه داره الان تقریبا ۲۵ روز که غده لنفاوی پشت گوش راستش متورم شده عفونت گوش داشت انتی بیوتیک گرفت ولی هنوز تورم غدد لنفاوی رو داره وقتی به گوش راستش دست میزنم داد میزنه.
- حساسیت
سلام وقتون بخیر دخترم 5ماهش صورتش جوش های سر زرد درمیاره تا الان شیرخشک نان میخورد الان دیگه بهش نمیدم ولی بازم جوش درمیاره
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- معده
سلام آقای دکتر دخترم از نوزادی مشکل رفلاکس داشته به نظرم در مان نشده سالی سه تا چهار مرتبه در حدود نه تا ده روز مشکل معده اش ادامه پیدا میکنه ما هم سراسیمه مدام دکتر عوض میکنیم تشخیص دکترها هم رفلاکس به نظرم فقط بیماریش کنترل میشه درمان نمی شه دخترم الان نه سال داره این شمارهایی که توی اینترنت میزارن انگار اشتباه هیچ دکتر معدهای دخترم رو معاینه نمی کنه میگن باید ببرین اطفال تا حالا هم این همه بردم اطفال جواب نگرفتم خواهش میکنم راهنماییم کنید،سپاس
- پزشکی اطفال
دخترم با ۲۶ کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم میتواند مصرف کند
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسن
برای کودک ۴ ساله مقدار۳ سیسی هر۱۲ ساعت کافیه یا اینک مقدار و ساعتش تغییر بدم ممنون میشم جواب بدین
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشيددخترم 14ماه داردمنفردی هستش شماره پروندش 6722هستش شماواسه بيوستش بهم فرموديدسناگل بدم .اگه هرروز قطره رو بهش بدم مشکل مياره چون غذازياد نمیخوره یبوست میگیره
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل

