Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام ببخشید دختر من یک سال و پنج ماهه هست همه ازمایشاتش خوبه . خیلی کم وزنه شیرخشک نیدو بدم یا سرلاک . شیرخشک نیدرگو تو داروخانه ها نیست از شیرینی فوشی ها باید بگیرم ممنون
- دخترم2ماهشه سرماخورده الان خلط سینه داره وهمش سرفه میکنه
- تب واکسن یک سالگی
سلام پسر بعد از دو روز از زدن واکسن یک سالگی تب 39 به بالا کرده ایا از عوارض واکسن است لطفن راهنمایم کنید چکار کنم خیلی نگرانم ممنون
- عفونت
سلام دخترم سه روزتبکرده2سال و9ماهشه هیچ علایم سرماخوردگی نداره ممکنه دندون دربیاره باید چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید.ممنون
- دخترم 2 ساله است هم دماغش گرفته هم سرفه میکند خلطیچقدر از شربت آموکسی سیلین بهش بدم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- وزن کودک
سلام دخترم رفلاکس داره و قرص نکسیوم 20شب و صبح یک چهارم مصرف میکنه و الان در اخرپنج ماهگی 6100است وزن تولدش 3بود که در چندروزاول 2800شد میخواستم ببینم ایا وزنش نرماله
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- گرفتگی صدا
نوزاد دو ماهم سرما خورده صداشم گرفته برای گرفتگی صداش چیکار کنم آیا نگران کننده است
- شیر مادر
سلام .آقای دکتر بچه ام هشت ماهشه وزن تولدش ۴ بود و بچه آرامدو هفته اول شیر خشک میخورد آرام بود قطعش کردم شیر خودم خورد از اون موقع ناآرامه .وزنشم خوب نیست هشت ماهه ۶ کیلو.هر موقع غذا با شیر خشک میدم.شیشه شیر نمیگیره با قطره چکون میدم اون شب میخوابه هر موقع شیر خودم بی قراره .انگار یه چیزی میاد حلقش صدا میده.بردم دکتر گف رفلاکس داره دو ماهه نکسیوم میدم .سونو دادم گفت رفلاکس خفیف.کلا با شیر من حالش بد میشه دلیلش چی میتونه باشه.؟ممکنه نوزادی شیر مادر بهش نسازه؟
- جوش
دختر دوسالم دو روز تب داشت خوب شد بعد از یکروز صورتش جوش قرمز زده . میتونم مال دندون در آوردنش باشه یا خیر چیز دیگه ای؟
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- رشدکودک
باسلام..دخترم هشت ماه و دوهفتشه وزنش هفت کیلوسیصد..وزن روز تولدش سه کیلونیم بود بم گفتن براساس نموداررشد وزنش کمه...بهش غذا میدم شیرخودمو میخوره روزی سه بار پوشکش خراب میکنه..بنظرتون بخاطر دفع زیادی مدفوعشه که وزن نمیگیره؟؟؟؟
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- هیدروکسی زین
سلام خسته نباشید، دخترم یه ماهو ۲۳ روزه هست نفخ شدید داره، سرفه و عطسه میزنه گلوش هم خور خور میکنه تب نداره،دکتر برای نفخ کولیک ایز ، کولیف و رتفلور نوشت هر هشت ساعت از هرکدام ۱۰ قطره و برای عطسه و سرفه هیدروکسی زین نوشت هر هشت ساعت پنج میل اس امپرازول و شیر خشک ببلاک ای آر هم تجویز کرد که یبوست بی حد شدید گرفت وزن دخترم ۴.۶۵۰
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- سلام نوزادیازده ماهه ایی دارم ادرارش خیلی کمه چیکارش کنم

