Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- شربت کودکان برای بچه ۳ ماهه
شربت کودکان چند ساعت و چه مقدار بدیم بچه ۳ماهه
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر.پسر یازده ساله من زیر بغلش سمت چپ یه غده در اومده اندازه لوبیا.نرمه و درد داره.ایا خطرناکه؟علتش چی میتونه باشه ؟
- سرما وتب
سلام بچه من۲ساله هستش از دیشب تب شدید که شیاف ودارو بهش دادم ولی علاقه ای به دارو نداره وظرف۱دقیقه زود بالامیارتش خواستم بدونم اگه زود بالا بیارتش هم تاثیر میده،روشی ،یا داروی میتونید بهم بگین
- سلام پسرم ۵سال و نیمشه یک هفته است سرما خورده و گلوش خلط داره فاویسمی هم هست میتونه شربت آزیترومایسین مصرف کنه اشکال نداره اگر مشکلی نیست هر چند ساعت یکبار قبل یا بعد از غذا
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- سرماخوردگی همراه با استفراغ
سلام باعرض خسته نباشید من یه پسر ۴ساله دارم الان ۵ روزه سرماخوردگی شدید داره آب ریزش بینی سرفه های خلط آور ازاشتها افتاده از وقتی سرما خورده استفراغ میکنه هیچی نمیخوره تب ولرز شدید داره پیش یه متخصص کودک بردیم دارو داده ولی فایده نداره بدتر شده بنظرتومن چیکار کنم
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟

