سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- اسهال
سلام دخترم یکسالونیمه داره استفراغ داشت دیروز بردم دکتر دمیترون ودی سیکلومین داد استفراغ خوب شده اما دل پیچه واسهال داره تب هم کرد چه دارویی تجویز میکنید
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- پو
سفیدی پوست
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- علت پلک زدن های محکم و مشخص در کودکان چیست
با سلام و خسته نباشید دخترم ۵ سال و ۶ ماهه است وقتی حدودا دو سالش بود مدتی مدام پلک های مشخص و با فشار میزد دکترهای متعددی حتی در تهران بردیمش بعد از معاینات کامل گفتن مشکل عصبی است و از نظر جسمی کاملا سالمه هر چیزی که باعث ایجاد ترس و نگرانی در بچهمیشد رو کلا حذف کردیم بعد از مدتی خوب شد الان نزدیک ۱۰ روز است که دوباره این اتفاق افتاده دید و بیناییش رو بررسی کردیم به ظاهر اوکی است میخواستم ببینم مشکل دوباره از نظر روانی پیش اومده که این موضوع تکرار شده یا دوباره باید بررسی کامل شود
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- سرفه های خلط دار تا کی ادامه دارد
- مصرف اموکس کولا
سلام دکتر خسته نباشی دخترم دوساله هستش هر کار کردم اموکس ۱۲۵ پیدانکردم براش ۲۵۰ گرفتم براش دوزش چقد باید باشه باتشکر
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- خون دماغ شدن دختر۲۲ماه ام
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید الان چند وقته دخترم دچار خون دماغ میشه ۳ هفته پیش اتفاق افتاد تو ۱۰ روز ۴ بار خون دماغ شد الان ۲ هفته بود که خون دماغ نشده بود تا اینکه امروز تو خواب خون دماغ شده بود تو جاش و صورتش خون بود میخواستم بدونم این خون دماغ شدنش خطر ناکه؟
- داغی کف دست
با سلام پسر من تقریبا پنج ساله هستش و بیشتر اوقات کف دستاش داغه ..میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه.
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید

