Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- پا
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 2سال وسه ماهشه چند ماهه گهگاهی دست از زانو وساق پاش میگیره میگه درد میکنه البته زیاد نیست به نظر شما میتونه به خاطر سن رشد باشه یا هنوز زوده؟یه بار از سرش سی تی گرفتم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون نداره؟
- خارش بین انگشتان دست و پا
سلام و خسته نباشید،پسرم 4سالشه،حالش خوبه سرما نخورده و مریض نیست،فقط بین انگشتان دستش قرمز شده یه کم و میخواره،چه پمادی بزنم خوب بشه،ممنونم
- نحوه ی مصرف شربت آزیترو مایسین
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- ویتامین
سلام من پسرم ۲ سالشه از اول تولد تا الان هرروز چند برابر ویتامین اضافه بهش دادم آ د و آهن و هر مولتی دیگه چندین برابر روزانه حالا همه میگن شاید مریضش کردی و رسوب کرده در بدنش باید چیکار کنم تا بدونم بچم سالم و قلب و کلیه و کبدش رسوب نشده؟؟؟؟؟
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۱ ماهه چند روز پیش پیام دادم بخاطر اسهال شما گفتید ببلاک ال اف استفاده کنید من گرفتم نخورد همون شیر خشک قبلی اپتامیل رو بهش دادم با دارو هاش اسهالش بهتر شدش به روزی سه بار رسید الان از امروز داخل مدفوع انگاری شن زیره هست مدفوع کاملا عادیه ولی داخلش دانه های زیر مثل شن سیاه هست قبلا خیلی وقت پیشم داخل مدفوع دیده بودم امکانش هست بخاطر غذا باشه خرماهم خورده بود دیشب چیکار باید کرد ممنون میشم
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟

